Kestrel Moon Creature 3.27

Kestrel Moon Creature 3.27

  • کاربرد : نرم افزار نرم افزار انیمیشن سازی ۲ بعدی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Kestrel Moon Studios Pte
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای قوی برای انیمیشن سازی دو بعدی است که با آن می توانید ایده ها ذهنی و خلاقیت‌های دیجیتالی خود را خلق کنید. موتور انیمیشن‌سازی پیشرفته این نرم افزار، تقریبا قسمت عمده‌ای از کار را به صورت کاملا خودکار انجام داده و محیط کاربری آن برای علاقه‌مندان به انیمیشن‌سازی ۲ بعدی، گزینه‌هایی کارآمد را فراهم ساخته است. هنرمندان دیجیتالی، توسعه‌دهندگان بازی‌های کامپیوتری، انیمیشن‌سازهای وب و … با استفاده از نرم افزار مذکور می‌توانند در نهایت سادگی به خلق ایده‌های خود پرداخته و پروژه‌هایی قدرتمند را بسازند.
برنامه فوق که به شما کمک خواهد کرد تا درباره انیمیشن ۲ بعدی اطلاعات کسب کنید که چگونه می باشد. بدون شک می‌توان گفت که ساخت انیمیشن با استفاده از این برنامه، نتایج فوق‌العاده بهتری را در مقایسه با سایر ابزارها خواهد داشت.
ویژگی های نرم افزار Kestrel Moon Creature :
– دارا بودن تکنولوژی منحصر به فرد و قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن‌های ۲ بعدی
– امکان آماده‌سازی انیمیشن‌های زیبا برای اشتراک‌گذاری در فضای وب
– قابلیت کاربرد در ساخت بازی‌های رایانه‌ای
– دارا بودن اسناد راهنما و نمونه‌های پیش‌فرض
– قابلیت ترسیم مسیرهای حرکت
– امکان متحرک‌سازی خودکار اشیا
– مناسب برای ساخت انیمیشن‌های کوتاه و تبلیغاتی

Description

Creature is the Cutting-edge 2D Animation Software designed to add stunningly fluid animation to your digital content. Take advantage of Creature's Directable Automated Animation Engine and powerful workflow to produce amazingly complex animation in an incredibly easy and time-efficient manner.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری