MOTU Digital Performer v9.51

MOTU Digital Performer v9.51

  • کاربرد : نرم افزار آهنگسازی و میکس و مسترینگ
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MOTU
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار MOTU Digital Performer ، یک نرم افزار قدرتمند و بسیار حرفه ای برای آهنگسازی ، ضبط ، ویرایش ، مدیریت و میکس و مسترینگ می باشد که به تازگی توسط کمپانی Motu برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . نسخه جدید نرم افزار MOTU Digital Performer دارای پلاگین های هیجان انگیزی برای پیشرفت گردش کار و بهتر شدن یک پروژه می باشد . نرم افزار MOTU Digital Performer ابزار مجازی پلاگین شامل یک موتور تولید ترکیبی به اشکال مختلف سنتز ، از جمله کاهشی ، سایزر Wavetable ، مدولاسیون فرکانس (FM) ، مدولاسیون دامنه (AM) و شبیه ساز آنالوگ است . همچنین این نرم افزار شامل یک soundbank جدید EDM الهام گرفته با 120 ایستگاه از پیش تنظیم جدید نیز می باشد . دقت گردد افزونه ها شامل شاهکارهای FET-76 ، تقلید از 1176LN کلاسیک ، محدود کردن آمپلی فایر (ویرایشهای D / E) ، مدل MultiFuzz ، منی کیت QuadraFuzz ، اعوجاج کریگ آندرتون از اکتاو پلی فونیک 70 ، میکروگرم و MicroB ژنراتور برای گیتار و گیتار باس و پردازنده مصنوعی می باشد . در نرم افزار MOTU Digital Performer می توانید صدا های ساخته شده ی خود را با استفاده از یک میکروفون ضبط کرده و به مدیریت آن بپردازید . در نرم افزار MOTU Digital Performer می توانید به مشاهده محتوای طیفی از هر آهنگ صوتی ، در کنار هم با شکل موج جدید ، به طور مستقیم در جدول زمانی ویرایشگر توالی ، نمایش تصویری آموزنده از محتوای فرکانسی مواد صوتی بپردازید .

Description

Introducing Digital Performer 9. Artistry and engineering in elegant counterpoint. Exciting new plug-in processors, a powerful synth and many workflow enhancements headline this major new upgrade.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری