RAM Saver Professional 17.9

RAM Saver Professional 17.9

  • کاربرد : نرم افزار بهینه سازی رم
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Godlike Developers
  • سال تولید : 2017

توضیحات

کمک می کند تا بیشترین فضای موجود در رم را که قابل استفاده است به انجام کارهای شما اختصاص دهد . اهمیت استفاده از این نرم افزار هنگامی خود را نمایان می کند که بر روی یک کامپیوتر نسبتا قدیمی نصب شود . آنگاه متوجه می شوید که این نرم افزار با توجه به حجم بسیار اندک خود از توانایی های بالایی برخوردار است . RAM Saver Pro علاوه بر بهینه سازی RAM ، به عملکرد سایر بخش های حیاتی نظیر CPU و هارددیسک نیز بهبودی می بخشد . یکپارچه سازی هارددرایو کامپیوتر در کنار پاکسازی فایلهای بیهوده موجود در پوشه Temp ، به همراه بازیابی حافظه ای که در اشغال برنامه های بدون استفاده هستند ، می تواند سرعتی باورنکردنی را به اجرای فرامین تان در کامپیوتر ببخشد .

ویژگی های نرم افزار RAM Saver Professional :
بهینه سازی حافظه رم به صورت لحظه به لحظه
نمایش آمار لحظه به لحظه RAM
نمایش Benchmark حافظه RAM
انجام بهینه سازی به صورت اتوماتیک
وجود تنظیمات مختلف برای اجرای سلیقه کاربر
اجرای سریع نرم افزار و گزینه های مختلف آن
افزایش سرعت در ریست شدن و همچنین خاموش شدن سیستم پس از بهینه سازی

Description

RAM Saver Pro is an easy-to-use RAM optimizer tool that will keep your computer running faster. It increases the operation system performance by making more memory available for your applications. Using these optimization tricks will help your favorite applications and games will run faster and more efficiently - even on old computers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری