ReviverSoft PC Reviver 3.2.0.16

ReviverSoft PC Reviver 3.2.0.16

  • کاربرد : نرم افزار رفع مشکلات و بهینه سازی ویندوز
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ReviverSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار چندمنظوره و کاربردی است که قابلیت تشخیص خطاها و مشکلات ویندوز شما را دارا میباشد؛ همچنین رفع اشکال، حفاظت و نگهداری، و توصیه هایی برای بهینه سازی سیستم شما را ارائه میدهد. این برنامه ی احیا کننده ویندوز و رفع این مشکلات و بهینه سازی سیستم شما و کسب بهترین و مطلوب ترین کاربری از کامپیوتر شماست.
این برنامه، موارد قدیمی، بی استفاده و خراب موجود در سیستم را پاکسازی میکند و حافظه ی سیستم را ارتقاء میدهد. همچنین یادآوری ها و برنامه های لازم برای اجرای خودکار سرویس نگهداری و پشتیبانی از سیستم شما را بهینه سازی کرده و کارآیی و کیفیت کامپیوترتان را تضمین مینماید. کاربران امکان دسترسی و استفاده از مقالات روز و دستورالعمل ها و ویدیوهای آموزشی را خواهند داشت و در نتیجه از کلیه کارآیی های کامپیوترشان استفاده و لذت خواهند برد. برنامه PC Reviver موفق به کسب تقدیر و جایزه از کارشناسان خبره صنعت، از جمله PC World, Digital Trends, CNet, LAPTOP Mag و ... شده است. میتوانید مطمئن باشید که سیستم شما در دستان امن و متخصص قرار گرفته است.

ویژگی های نرم افزار PC Reviver:
بکاپ از درایورها
مدیریت اجرای startup
مدیریت حذف برنامه ها
مدیریت فایل ها
مجموعه اطلاعاتی مرحله ها
اطلاعات سیستم
بهینه سازی رجیستری و یا حذف آن
ارتقاء و به روز رسانی سیستم
پاکسازی دیسک

Description

PC Reviver is a multi-purpose utility that will diagnose errors on your PC, safely repair them, and provide other maintenance and optimization recommendations.PC Reviver is the trusted and recommended way to restore optimum performance and stability to your PC.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری