WinTools Professional 17.10.1

WinTools Professional 17.10.1

  • کاربرد : نرم افزار نرم افزار بهینه سازی سیستم
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Godlike Developers
  • سال تولید : 2017

توضیحات

مجموعه ای بسیار کاربردی و مفید، به منظور افزایش سرعت و پایداری سیستم عامل ویندوز عرضه گردیده است. WinTools.net به شما این امکان را می دهد که نرم افزارهای مورد نظرتان را بدون بر جای ماندن ردپای آنان، به طور کامل از سیستم حذف کنید، یکی از تفاوت های مهم حذف نرم افزارها و بازی ها به کمک WinTools.net، این است که رفرنس های مربوطه آنان را نیز از رجیستری ویندوز پاک می کند. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که کنترلی دقیق و حرفه ای را بر روی استارت آپ ویندوز داشته باشید. WinTools.net شما را قادر می سازد که حافظه کامپیوتر خود را زیر نظر داشته و از وضعیت فضای اشغالی و آزاد آن در هر لحظه با خبر باشید.
احتمالا برای شما هم پیش آمده که با گذشت مدت زمانی خاص از آخرین باری که ویندوز خود را تعویض می کنید، سرعت انجام گرفتن فعالیت ها دیگر همانند سابق نیست و کارها به کندی انجام می گیرند. این کاهش سرعت در ابتدا در حدی است که می توان از آن چشم پوشی کرد، اما با گذشت زمان، این مشکل شدیدتر شده و آزاردهنده خواهد بود. در این مطلب با معرفی یک نرم افزار همه کاره، به منظور مدیریت فضای رم، رجیستری، حریم خصوصی و … در خدمت شما عزیزان هستیم که تا حد بسیاری می توانید این مشکلات را از بین ببرید.ویژگی های کلیدی نرم افزار WinTools.net :
– دارا بودن قابلیت Clean Uninstaller به منظور حذف کامل نرم افزارها بدون بر جای ماندن تغییرات رجیستری
– قابلیت اسکن کردن فایل های موجود در هارد دیسک برای تشخیص فایل های تاریخ گذشته، موقت و یا فایل های بیهوده
– قابلیت اسکن شرتکات های دسکتاپ و استارت منوی ویندوز
– دارا بودن قابلیت استارت آپ منیجر برای مدیریت نرم افزارهای استارت آپ
– دارا بودن قابلیت افزایش سرعت انجام گرفتن کارها در محیط ویندوز
– امکان بهینه سازی سرعت ارتباط های اینترنتی شما
– قابلیت حذف کردن فایل ها بدون امکان بازگشت و ریکاوری
– مانیتورینگ حافظه رم و بهبود فضای اشغال شده آن

Description

WinTools.net Professional is a suite of tools for Windows operating system optimizing and increasing performance. This suite lets you cleanly remove unwanted software from disk drives and dead references from the Windows registry. WinTools.net Professional puts you in control of the Windows start up process, memory monitoring and gives you the power to customize desktop and system settings to fit your needs. Also it ensures your privacy and keep sensitive information secure, adds more speed and stability for your connection.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری