DS Simulia XFlow 2017

DS Simulia XFlow 2017

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی و آنالیز دینامیک سیالات محاسباتی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Dassault Systems
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دینامیک سیالات محاسباتی شاخه ای از مکانیک سیالات است که با استفاده از تجزیه و تحلیل عددی و الگوریتم به تجزیه و تحلیل و حل مشکلات جریان سیال می پردازد که در این میان رایانه ها برای انجام محاسبات حاصل از شبیه سازی تداخل مایعات و گازها با سطوح از پیش تعریف شده استفاده می شوند. xFlow نرم افزاری به منظور تجزیه و تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی است که با استفاده از فناوری شبکه بولتزمن و طراحی خاص برای شرکت هایی که نیاز به بازخورد دقیق در شبیه سازی جریان، آیرودینامیک گذرا، مدیریت آب و تعامل ساختار مایع دارند، تبدیل به یکی از قویترین و محبوبترین نرم افزارهای این شاخه شده است. از جمله کاربرد های این نرم افزار در صنایعی مانند خودروسازی، هوانوردی، صنایع دریایی، عمران، انرژی و ساخت توربین ها است. با استفاده از معادله بولتزمن که توصیفگر رفتار گاز در مقیاس مزوسکوپی است برنامه قادر به تکثیر محدودیت هیدرودینامیکی بوده و همچنین با بهره گیری از الگوریتم جنبشی مبتنی بر ذرات برای پردازش بسیار سریع با سخت افزار در دسترس طراحی شده است.

طراحی مش بندی در این نرم افزار بسیار ساده است چرا که کاربر می تواند تنها سطحی از جزئیات را وارد کند تا برنامه به صورت هوشمند اقدام به تکمیل مش کند. این نرم افزار از دو مدل سیستم نمایش و پردازش شامل پیش پردازش و پس پردازش بهره می برد و قابلیت برقراری ارتباط با سایر محیط ها شامل STEP ،IGES ،STL ،MSC.ADAMS ،MSC.NASTRAN ،Paraview و Ensight Gold را نیز دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار xFlow:
- تجزیه و تحلیل حرارتی
- روند مش بندی هوشمند
- دو مدل سیستم پردازش شامل پیش پردازش و پس پردازش
- جریان در توده متخلخل
- نمایش به صورت 2D و 3D
- جریان غیر نیوتنی
- انتقال حرارت مزدوج
- شرایط مرزی پیچیده از جمله مدل های وزش باد
- برقراری ارتباط با سایر نرم افزار ها شامل STEP ،IGES ،STL ،MSC.ADAMS ،MSC.NASTRAN ،Paraview و Ensight Gold
- و ...

Description

XFlow is a powerful innovative Computational Fluid Dynamics (CFD) technology that uses a patented and particle-based Lagrangian approach to solve the traditionally complex problems of fluid dynamics at all stages of designing and debugging future products.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری