تچ اسمیت اسناگیت / TechSmith Snagit 18.0.1 Build 594

TechSmith Snagit 18.0.1 Build 594
تچ اسمیت اسناگیت

  • کاربرد : نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TechSmith
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دانلود Snagit محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مانیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است. قابلیت ضبط: اگر شما می توانید آن را مشاهده کنید، شما می توانید آن را ضبط کنید
– با یک کلیک دقیقا همان چیزی را که لازم دارید بکشیدو ضبط کنید
– SnagIt همراه با یازده دکمه از پیش تعیین شده که باعث می شود تا روی صفحه نمایش یک سینک بگیرد. ضبط یک منطقه از صفحه نمایش ، متن یک پنجره، محتویات یک صفحه بلند ، تمام تصاویر در یک صفحه وب، را دریافت کنید.
– ابزار مناسب برای ویرایش : SnagIt بر خلاف گزینه های گران قیمت، پیچیده ویرایش عکس، باعث می شود که کارهای ضبط صفحه نمایش روزانه آسان با یک کلیک آسان باشد.
– به راحتی ایده های پیچیده را بیان کنید. ترکیب چندین تصویر، اصطلاحات، شکل ها و تمبر های clip art

Description

Techsmith Snagit - The award-winning screen-capture software. Using SnagIt, you can select and capture anything on your screen, then easily add text, arrows, or effects, and save the capture to a file or share it immediately by e-mail or IM.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری