HomeGuard Professional Edition 3.4.1

HomeGuard Professional Edition 3.4.1

  • کاربرد : نرم افزار نظارت بر استفاده از کامپیوتر
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Veridium Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری پیشرفته برای مراقبت و مانیتورینگ عالی استفاده اعضای خانواده از کامپیوتر می باشد. این نرم افزار قادر است تا فعالیت های اینترنتی و غیر اینترنتی هر شخصی که با کامپیوتر کار می کند را ذخیره کند. همینطور می توانید بطور مشخص بعضی از موضوع ها و یا سایت های خاص را از دسترس خارج کنید. این نرم افزار قادر است تا از تمام فعالیت ها عکس تهیه کند و یا حتی چت های افراد را نیز ذخیره کند. همینطور برای جلوگیری از اتلاف وقت با بازی ها و یا برنامه های بدون فایده می توانید جلوی اجرا شدن آنها را به راحتی بگیرید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی استفاده از هر برنامه ای که بخواهید، محدودیت ایجاد کنید و حتی نرم افزار می تواند شما را از مدت زمان اجرای برنامه ها توسط اعضای خانواده مطلع سازد. به این ترتیب والدین می توانند به طور کامل بر روی فرزندان خود و استفاده آنها از کامپیوتر نظارت داشته باشند.

قابلیت های کلیدی نر افزار HomeGuard:
- نظارت و مانیتورینگ عالی
- گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش کامپیوتر در فواصل زمانی از پیش تعیین شده
- نظارت بر دسترسی به وب سایت ها و امکان مسدود کردن آن
- نظارت بر جستجوی کلمات در موتور های جستجو
- نظارت بر ایمیل و چت و امکان مسدود کردن آن
- ایجاد محدودیت زمانی در استفاده از برنامه های کامپیوتر و اینترنت
- امکان نظارت و جلوگیری از کپی کردن و حذف فایل ها
- پاک شدن گزارشات ارائه شده، به صورت خودکار پس از مدت زمان تعیین شده توسط شما
- نظارت بر استفاده از درایو های USB و دیسک های سخت خارجی
- نظارت بر فایل های پرینت شده
- و ...

Description

HomeGuard Professional is an easy to use activity monitoring tool for tracking and controlling the use of computers in home and office networks. HomeGuard records web activity and automatically blocks all adult and inappropriate content in websites in addition to customizable website block and allow lists and filtering based on file types (e.g.: exe downloads or online flash games).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری