Cookbook & Calendar 3.9

Cookbook & Calendar 3.9

  • کاربرد : نرم افزار تهیه و زمان بندی منو و دستورالعمل غذا ها
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Binary House Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای زمانبندی و برنامه ریزی منو غذا، رژیم غذایی، مهمانی شام و دستور العمل پخت انواع خوراک می باشد. این نرم افزار ابزاری مفید و کاربردی برای مدیریت منو و تاریخ وعده های غذایی، مدیریت رستوران و فروشگاه خوار و بار، ورزشکاران، کسانی که رژیم غذایی دارند و تمامی کسانی است که به آشپزی علاقمند هستند. در این برنامه می توانید منو و دستورالعمل غذا ها را همراه با عکس و تاریخ و تنها با کشیدن و انداختن در جداول ذخیره کنید و فایل نهایی را با فرمت های مختلف مانند HTML ،Excel ،XML و Text ذخیره کنید. همچنین در لیست های ساخته شده به جستجوی غذای مورد نظر بپردازید، داده ها را با سایر برنامه های زمان بندی به اشتراک بگذارید و یا روی حافظه فلش ذخیره کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cookbook+Calendar:
- زمانبندی و برنامه ریزی منو غذا
- گرفتن خروجی با فرمت های متنوع از جمله HTML ،Excel ،XML و Text
- قابلیت اشتراک جداول و منو ها
- افزودن عکس و تنظیم تاریخ برای منو
- اضافه کردن رکورد ها تنها با کشیدن و رها کردن آن ها
- قابل استفاده برای رستوران ها، ورزشکاران و آشپز ها
- رابط گرافیکی کاربر ساده
- و ...

Description

Cookbook+Calendar is a scheduler, that enables to plan a menu, a diet or a dinner party, and to store recipes. A handy tool for those who want to manage meal planning calendar quickly and easily, it will be essential for grocery and restaurant managers, for sportsmen and those who keep to a diet, and for all those who enjoy cooking.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری