Marvelous Designer 7 Enterprise 3.2.96.27585 x64

Marvelous Designer 7 Enterprise 3.2.96.27585 x64

  • کاربرد : نرم افزار طراحی لباسهای زیبای سه بعدی به صورت مجازی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Marvelous
  • سال تولید : 2017

توضیحات

محصولی از شرکت CLO Virtual Fashion برای طراحی لباسهای زیبای سه بعدی به صورت مجازی است. با این ابزار در زمان کوتاهی می توانید از ساده ترین تیشرتها تا لباسهایی با بافتهای پیچیده و حتی یونیفرمهای سنگین و خشن را با کیفیتی عالی در یک محیط سه بعدی طراحی کنید. برنامه Marvelous Designer با پشتیبانی از نرم افزارهای ۳D و دارا بودن واسط کاربری تعاملی به کاربران اجازه میدهد تا به صورت همزمان، هم مدل سه بعدی را ویرایش کنند و هم به سادگی لباس مورد نظر را بر تن کاراکتر طراحی شده بپوشانند.

روشهای رایج و قدیمی طراحی لباس نیازمند ساعت ها زمان برای طراحی چین و چروکها، خط تا و بسیاری از موارد دیگر است که بازهم خروجی نهایی رضایت بخش نیست، ولی این برنامه همه این کارها را برای شما انجام میدهد و با استفاده از تکنولوژی ها و قابلیتهای مختلفی که دارد لباس مورد نظر شما را طراحی میکند و در حین حرکت کاراکتر (دویدن، پریدن، راه رفتن، چرخیدن و …) به تناسب نوع حرکت و تکانها به لباسی که بر تن کاراکتر است حرکتهای مناسبی میدهد تا همه چیز طبیعی جلوه کند.

رویکرد خلاقانه بافت محور Marvelous Designer باعث شده تا این نرم افزارها از مدتها قبل توسط استودیوهای بازی سازی مطرح از جمله EA, Ubisoft و همچنین فیلم های انیمیشنی مطرح از جمله هابیت، آواتار، Total Recall و Adventures مورد استقبال و استفاده قرار بگیرد. Marvelous Designer انقلابی در طراحی لباس برای کاراکترهای سه بعدی است.

امکانات و ویژگی های Marvelous Designer :
رابط کاربری توانمند جهت افزایش سرعت و کارایی برنامه
طراحی انواع لباسها برای موقعیتهای مختلف کاراکترها بدون محدودیت در طراحی
طراحی آسان لباس بدون نیاز به دانش قبلی در مورد مد و تولید لباس
امکان افزودن جزئیات مختلف از جمله بالشتکها و اپلها و پینه دوزی و …
خروجی مدل برای استفاده در نرم افزارهای مختلف مانند Maya, 3DS Max, Softimage, Modo و ZBrush
شبیه سازی دقیق و درست لباس و افزودن حرکات مناسب به لباس به تناسب نوع حرکت کاراکتر برای ایجاد انیمیشنهای مهیج و واقعی
ابزار دوزندگی ساده با قابلیت تعیین دقیق جهت دوخت و محدوده دوخت (این کار در نرم افزار ۳D CAD دشوار است و دارای محدودیتهای زیادی است)
و…

Description

Marvelous Designer allows you to create beautiful 3D virtual clothing with our cutting-edge design software. Finally breathe life into your designs with tools that enhance quality while saving you time. From basic shirts to intricately pleated dresses and rugged uniforms, Marvelous Designer can virtually replicate fabric textures and physical properties to the last button, fold, and accessory.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری