RM Bridge CONNECT Edition V11 Product Line

RM Bridge CONNECT Edition V11 Product Line

  • کاربرد : نرم افزار طراحی پیشرفته پل و سازه‌های فلزی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Bentley
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری جامع برای با قابلیت دو، سه و چهار بعدی بوده که توسط مهندسان پل‌سازی برای مدل‌سازی انواع پل، مواد و سازه‌های آن‌ها استفاده می‌شود. یک مدل‌سازی کاملاً یکپارچه، تجزیه و تحلیل، فرآیند طراحی و پردازش سریع نتایج در این نرم افزار طراحی پل را از نظر اقتصادی به صرفه خواهد کرد. این ابزار قابلیت استنتاج مستقیم از مدل‌های آنالیز شده را دارا بوده که این ویژگی سبب کاربردی‌تر و ساخت‌پذیری بیشتر پل‌ها گشته و موجب تضمین زمان تحویل پروژه می‌گردد. این نرم افزار یک فرآیند مدل‌سازی و تجزیه و تحلیل تکرار شونده را دنبال می‌کند که برای کاربران انعطاف‌پذیری قابل توجهی را در فرایند طراحی پل، به ارمغان می آورد. این نرم افزار هسته اصلی نرم افزارهای خانواده طراحی پل RM است که ماژول‌های یکپارچه‌ای برای مهندسی و ساخت و ساز پل ارائه می‌کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار RM Bridge:
- نرم افزاری جامع برای با قابلیت دو، سه و چهار بعدی برای مدل‌سازی انواع پل، مواد و سازه‌های آن‌ها
- فراهم کردن یک مدل‌سازی کاملاً یکپارچه برای اقتصادی کردن طراحی پل‌ها
- قابلیت استنتاج مستقیم از مدل‌های آنالیز شده
- فراهم کردن یک فرآیند مدل‌سازی و تجزیه و تحلیل تکرار شونده
- هسته اصلی نرم افزارهای خانواده طراحی پل RM
- ارائه ماژول‌های یکپارچه ای برای مهندسی و ساخت و ساز پل

Description

Bentley Systems Inc., the leading company dedicated to providing comprehensive software solutions for sustaining infrastructure, has released RM Bridge CONNECT Edition V11 Product Line, is comprehensive 2D/3D/4D software used by bridge engineers for all types of bridges, materials, and construction methods.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری