تعمیرات سخت افزار

تعمیرات سخت افزار

  • 4.8 (4 رای)
  • نوع فایل : طرح
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 16

توضیحات

فردی دارای ایده و فکر جدید و از طریق ایجاد یک کسب و کار ِ با توجه به تعریفی که امروزه از کار ین به عنوان کسب مثل کار منزل، کسب و کار مجازی ، کسب و کار مغازه یا شرکت که توأم با منابع خو م اطره نا گیز مالی و اجتماعی است و با هدف ارائه محصول یا خدمت جدید به بازار ارای مه ی نماید و همین طور نقش به سزایی که این افراد در نظام کاری یک جامعه دارند توجه بیشتری را به این مقوله یعنی کار آفرینی می طلبد.

در جوامع امروزی کار یکی از مسائل اساسی انسان ها به شمارمی رود توجه به این مسئله آن قدر مهم وضروری است که اگر کسی از کاری که برگزیده احساس رضایت نداشته باشد پس از مدتی با نوعی دل زدگی روبرو می شود.

پس هر کسی باید با توجه به علاقه،استعداد،تخصص،نیازو امکانات خود به کار گمارده شود. توجه به اصل فوق باعث نوعی احساس رضایت شغلی در فرد شده و فرد نیز تمام تلاش خود را در انجام کار و به نتیجه رساندن آن مبذول می دارد.

دراینجاست که نقش یک کارآفرین به عنوان فردی دارای منابع لازم ،ایده های نو و نوآوری در کار می تواند در به کارگیری افراد جامعه در روند کاری و به وجود آوردن فرصت های شغلی مناسب در جامعه محرز گردد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری