1100 Words You Need to Know

1100 Words You Need to Know

  • 3.9 (8 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Murray Bromberg
  • تعداد صفحه : 656

توضیحات

1100 لغت که شما نیاز دارید تا آنها را بدانید
تاکنون بیش از نیم میلیون نفر از افراد روی کره زمین زیر نظر موسسه بارون این کتاب را مطالعه کرده اند و تکنیک هایی را به این افراد آموخته اند تا بتوانند به بهترین نحو لغات درون کتاب را فرا گیرند. این کتاب با استفاده از دسته بندی های مناسب به گونه ای طرح ریزی شده که زبان آموزان بتوانند به راحتی لغات مهم زبان انگلیسی را فرا گیرند و همیشه در خاطر خود نگه دارند. وجود یک گنجینه مناسب از لغات در این کتاب به خواننده این اعتماد به نفس را میدهد تا بتواند به راحتی با افراد دیگر ارتباط برقرار نماید و در اجتماع پذیرفته شود.
با مطالعه روزانه این کتاب شما درخواهید یافت که در موقعیت های گوناگون و در مهارت های مختلف زبان انگلیسی همچون Writing، Listening، Reading، و Speaking به سطح بالایی رسیده اید و رشد خوبی داشته اید به طوری که پس از مطالعه کامل کتاب به جد میتوان گفت که شما اکنون تمام لغات کاربردی زبان انگلیسی را فرا گرفته اید.
این کتاب شامل متن، تست، جاهای خالی و کلید برای سوالات مطرح شده برای هر قسمت است پس شما به راحتی میتوانید خود را مورد آزمایش قرار دهید و میزان پیشرفت خود را به عینه مشاهده نمایید.
این کتاب مخصوص افراد زیر نوشته شده است:
دانش آموزان دبیرستانی که قصد شرکت در امتحان های SAT، ACT و دیگر آزمون های مربوط را دارد.
دانشجویان دانشگاهی که قصد بهبود دایره لغات خود را دارند.
افراد بالغ که داستان و کتاب های انگلیسی میخوانند، از اینترنت استفاده میکنند، فیلم تماشا میکنند و موسیقی گوش میکنند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری