101 Amercian English Idioms

101 Amercian English Idioms

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : Harry Collis
  • تعداد صفحه : 136

توضیحات

101Amercian English Idiomsنام کتاب آموزشی فوق العاده ای از انتشارات McGrawHill می باشد که جهت فراگیری اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی بسیار مفید خواهد بود. در این مجموعه سعی شده است که در قالب داستان های و پاراگراف های کوتاه چندین اصلاح پر کاربرد زبان انگلیسی آموزش داده شود. در این مجموعه 101 اصلاح پرکابرد به طور مستقیم و چندصد اصطلاح دیگر به طور غیر مستقیم آموزش داده شود.
یکی از نکاتی که در یادگیری اصطلاحات یک زبان خارجه وجود دارد این است که هر چند شما بر تمامی لغات و گرامر موجود در متون و جملات مسلط باشید باز هم ممکن است متوجه اصطلاحات به کار رفته در آن نشوید مگر آنکه مفهوم آن اصطلاح را در موقیعتی فراگرفته باشد. افرادی که زبان انگلیسی، زبان مادری آنها است این اصطلاحات را در موقعیت های متناسب با آن فرا گرفته اند اما برای یک زبان آموز انگلیسی، تنها راه فراگیری اصطلاحات آموختن آن اصطلاح در ماجرا، داستان یا جمله ای مرتب با آن خواهد بود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری