504 واژه ی ضروری انگلیسی

504 واژه ی ضروری انگلیسی

  • 3.3 (41 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 46

توضیحات

کتاب 504 واژه کاربردی در زبان انگلیسی، کتابی خود آموز برای کمک به یادگیری است. چنانچه از آن به درستی استفاده کنید، در تقویت و گسترش دانش واژگانی شما بسیار موثر خواهد بود. بعلاوه کلماتی فرا می گیرید که از آن نظر که کلماتی شناخته شده اند و دائما بوسیله افراد تحصیلکرده استفاده می شوند کلماتی کاربردی می باشند. این کتاب به 42 درس تقسیم شده است که هر درس شامل 12 لغت جدید می باشد. 7 بخش مروری بر واژگان نیز در این کتاب گنجانده شده است که هر بخش شامل تمرینات مشکلی است که به شما کمک می کند تا تسلط خود بر واژگان جدید را بیازمایید. تمرینات جالبی در زمینه نامه نگاری، نقشهای کلمات ( این بخش و تمریناتی که در مورد مترادف ها می باشد در ترجمه گنجانده نشده است ) و تمرینات قیاسی جدیدا اضافه شده است که شما را با 504 واژه کاربردی آشنا می کند
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری