Improve Your IELTS Reading Skills

Improve Your IELTS Reading Skills

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Sam MacCarter / Norman Withby
  • تعداد صفحه : 94

توضیحات

کتاب Improve Your IELTS Reading Skills، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت Reading زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس می باشد. این کتاب دارای ۱۰ درس می باشد که دارای موضوعات متعدد و مفیدی است. اکثر زبان آموزان بر این باورند که مهارت Reading و یا همان مهارت خواندن به آموزش و یا تقویت احتیاجی ندارد، اما اینگونه که فکر می کنند، نیست. زیرا برای تقویت مهارت ریدینگ، باید بر روی تلفظ حروف و لغات و بر روی لهجه کار کنیم و همچنین دایره لغات خود را به گونه ای تقویت کنیم که هنگام خواندن متنی از زبان انگلیسی بتوانیم راجع به موضوع آن متن، کلیتی از متن مورد نظر دریافت کنیم. برای خواندن متن انگلیسی و یا همان "درک مطلب" کافی است که کلیت متن را متوجه شویم، نیازی نیست که جملات را لغت به لغت ترجمه کنیم. این مجموعه در کنار آموزش، تمرینات متعددی را برای شما عزیزان فراهم کرده است که همچنین پاسخ تمرینات در انتهای کتاب قرار دارد.
همانطور که می دانید، برای آزمون IELTS باید تمامی مهارت های زبان انگلیسی را تقویت کرده و آمادگی کامل را برای موفقیت در این آزمون، به دست آورید. به همین منظور ما کتاب های Improve Your IELTS را به شما زبان آموزان عزیز معرفی می کنیم تا شما با داشتن آن، به هدف و موفقیت در این آزمون برسید. مجموعه فوق، بهترین روش صحیح خوانی متون انگلیسی را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد. این مجموعه را می توانید در خانه و بدون نیاز به معلم مطالعه کنید. از ویژگی های خوب این کتاب، می توان به نکات کلیدی و مهم آزمون آیلتس و همچنین به تکنیک های اساسی برای کسب موفقیت و نمره خوب در این آزمون اشاره کرد. این مجموعه تنها دارای فایل PDF و از انتشارات MACMILLAN می باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری