Cambridge Step Up To IELTS - Teacher's Book

Cambridge Step Up To IELTS - Teacher's Book

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Clare Mc Dowell & Vanessa Jakeman
  • تعداد صفحه : 83

توضیحات

مجموعه Step Up to IELTS، یکی از مجموعه های خوب برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه دارای ۱۶ درس می باشد که هر ۴ مهارت زبان انگلیسی را آموزش می دهد. علاوه بر آموزش، دارای تمریناتی در کنار آموزش می باشد که باعث تقویت و یادگیری بهتر مهارت ها می شود. همچنین پاسخ تمامی تمرینات در انتهای کتاب موجود می باشد. مجموعه فوق دارای Student Book و Teacher's Book نیز می باشد. این مجموعه راهنما و منبع کامل آزمون آیلتس می باشد که در یادگیری و آمادگی برای این آزمون بسیار موثر می باشد. آزمون آیلتس یکی از مهمترین و بهترین آزمون زبان انگلیسی، برای افرادی که می خواهند زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم و یا چندم خود انتخاب کنند، می باشد. این آزمون بین المللی می تواند به بهترین نحو زبان آموز را ارزیابی کند.
زبان آموزان و یا افرادی که قصد دارند در این آزمون موفق شوند، باید مجموعه های آمادگی برای آزمون IELTS را تهیه کرده و طبق این مجموعه ها سطح خود را در این ۴ مهارت افزایش دهند. یکی از مجموعه هایی که بسیاری از زبان آموزان را به خود علاقه مند کرده است و بسیاری از زبان آموزان را به هدفشان رسانده است، مجموعه Step Up to IELTS می باشد، که در موفقیت زبان آموزان بسیار مفید و موثر واقع شده است. بسیاری از زبان آموزان برای پیشرفت و موفقیت خود در این آزمون، از این مجموعه استفاده کرده اند و به نتیجه دلخواه و مطلوب خود رسیده اند. ا. مجموعه فوق، محصول یکی از موسسه های معروف به نام کمبریج (Cambridge) می باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری