German Vocabulary

German Vocabulary

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Edda Weiss
  • تعداد صفحه : 225

توضیحات

کتاب‌های درسی شمارا گیج کرده‌اند؟ درس ها را از یاد برده‌اید؟ وقت زیادی ندارید؟ خوشبختانه کتاب های خلاصه سری شوم وجود دارند. بیشتر از ۴۰ میلیون دانشجو برای کلاس‌ها و امتحانات خود از کتاب‌های سری شوم کمک می‌گیرند.
این کتاب‌ها راه حلی برای یادگیری سریع‌تر و کسب نمرات بالاتر در هر زمینه علمی، به شما ارایه می‌دهند. هر سری موضوعی آن، تمامی اطلاعات اساسی مربوطه را به فرمتی آسان و به صورت عنوان‌بندی بیان می‌کند. همچنین شما می‌توانید صدها مثال، مسایل حل شده و تمرین در آن پیدا کنید که مهارت‌های شما را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.
آنچه سری شوم به شما ارایه می‌دهد عبارت است از: مسایل عملی با توضیحات کامل برای تقویت دانش شما، بروزترین پیشرفت‌ها در زمینه آموزشی شما، مرور عمیق تمرین‌ها و کاربردها، سری شوم در عین مطابقت کامل با مباحث کلاسی شما، تمام موارد مهمی را که نیاز دارید بدانید برای شما بیان می‌کند.
برای کاهش زمان مطالعه و نیز ارزیابی خود به بهترین راه، از این کتاب‌ها استفاده کنید.

Description

Schaum’s Outline of German Vocabulary, 3ed
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری