حماسه حسینی - جلد 1

حماسه حسینی - جلد 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرتضی مطهری
  • تعداد صفحه : 363

توضیحات

حماسهٔ حسینی نام مجموعه کتاب دوجلدی (و سابقا سه جلدی) است از مرتضی مطهری، مشتمل بر کلیهٔ سخنرانی‌ها و یادداشت‌های او پیرامون واقعهٔ کربلا و تحریفات تاریخی صورت گرفته در نقل آن.
بنابر مقدمهٔ خود کتاب، به قلم «شورای نظارت بر نشر آثار استاد شهید مطهری» مجموعهٔ مزبور پس از درگذشت آقای مطهری به چاپ رسید . در مجموعهٔ سه جلدی، جلدهای اول و دوم شامل سخنرانی‌های آقای مطهری و جلد سوم شامل یادداشت‌های او دربارهٔ واقعهٔ کربلا بوده که به نقل از مقدمهٔ کتاب (چاپ سی‌ام) آن مجموعه نقایصی جزئی از جمله حروف چینی ناهماهنگ داشت که در مجموعهٔ جدید رفع شده است و دقت‌های لازم از قبیل علامت‌گذاری دستوری و اموری که مربوط به زیبایی کتاب می‌شود اعمال شده و همچنین مطالب کتاب تیترگذاری شد و فهرست آن مفصل گردید و سخنرانی‌ها مجدداً با دقت بیش‌تری از نوار استخراج و تنظیم گردیده است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری