جوان در منظر معصومان (ع)

جوان در منظر معصومان (ع)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدجواد مروجی طبسی
  • تعداد صفحه : 22

توضیحات

«علی» را وقتی میتوانی دوست بداری که بدانی او نیز تو را از صمیم قلب دوست میداشته، به علی وقتی میتوان عشق ورزید که بدانی علی به تو عشق میورزیده و علی وقتی معشوق تو و من قرار خواهد گرفت که ببینی و ببینم او نیز پاکترین عشقش را نثار ما کرده. این کتاب کوچک در پی نشان دادن این این زلال جاودانه است.
نویسنده این کتاب که ضمن آشنائی با علوم مختلف، خود چون تو از نعمت جوانی و شوق و خطرش بهره مند است، از قله بلند دانش دست دراز کرده تا چهره دوست داشتنی علی را ببیند و بنمایاند، نگاهی سرشار از جوانی و دانش و عشق به زلال عشق همه هستی، نگاهی که راز عشق معشوق به عاشق - و نه عشق عاشق به معشوق - را میگشاید، نگاهی که در طول آن، کلام عاشقانه علی به جوان شنیده میشود: «اگر لطمه ای به تو بخورد مثل این است که به من لطمه ای وارد آمده. اگر مرگ تو را تهدید کند مثل این است که به سراغ من آمده که من تو را پاره ای از خویش -یا که نه- خویشتن خویش و همه وجودم میابم..»
کتابهایی که ویژه تو، دختر و پسر، خواهر و برادر جوانم است، کتابهایی با نگاه به نیازهای روحی و معنوی تو و در پاسخ به پرسشهای جدی و بی شمارت است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری