راه روشن

راه روشن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین مجدفر
  • تعداد صفحه : 110

توضیحات

چکیده گفتگو با یکصد دانش آموخته کارآفرین دانشگاه صنعتی شریف
از سال 1349 که نخستین فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف قدم به عرصه های صنعت نو پای ایران نهادند، تاکنون بیش از سی هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. این دانش آموختگان در صنایع مختلف دولتی و خصوصی مشغول به کار شده اند و هر یک به سهم خود نقشی در گردش چرخ صنعت ایران بر عهده داشته اند. از سوی دیگر، دانشجویان و استادان دانشگاه نیز با انتقال تجربیات خود به شرکتهای دانش بنیانی که تأسیس کرده اند سهمی در خور در پیشرفتهای صنعتی این مرز و بوم داشته اند که این روند از سال 1381 و با تشکیل مرکز رشد فناوری های پیشرفته شریف، آهنگ سریعتری نیز به خود گرفته است.
مرکز کارآفرینی شریف از طریق انجام گفتگو با برخی از این نقش آفرینان عرصه صنعت، می کوشد تا تجربیات ارزنده و فناوری های ایجادشده به دست این افراد را به دیگر اقشار جامعه انتقال دهد و ضمن اطلاع رسانی از فعالیتهای کارآفرینانه صورت پذیرفته، شوق خطر کردن و ورود به صحنه کار و کوشش را در میان فارغ التحصیلان جدید، تقویت نماید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری