ترجمه خلاصه نکات مدیریتی چارچوب کنترل داخلی COSO

ترجمه خلاصه نکات مدیریتی چارچوب کنترل داخلی COSO

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن رضا مسجدی
  • تعداد صفحه : 20

توضیحات

با توجه به گستردگی استفاده از" چارچوب بهم پیوسته کنترل داخلی " در اکثر کشورهای پیشرفته که از سال 1992 با انتشار اولین رهنمود توسط " کمیته سازمانهای حامی کمیسیون تردوی " یا COSO آغاز و آخرین نسخه بروز زسانی شده این چارچوب در ماه می سال جاری میلادی 2013 به چاپ رسید ، و لزوم آشنائی سازمانهائی که در کشورمان خواستار کسب اطمینان معقول برای دستیابی به اهدافشان می باشند با این رهنمود ، بنظر می رسد کماکان بسیاری از صاحبان و هیآت مدیره و مدیریت تعداد زیادی از سازمانهای کشورمان تعریف صحیحی از مفهوم کنترل داخلی ندارند و بنابراین نمی توانند انتظارات مقامات نظارتی خود را برآورده سازند. لذا متن حاضر که خلاصه نکات اصلی برای مدیران و مربوط به نسخه سپتامبر 2012 میباشد جهت استفاده علاقمندان به این موضوع تقدیم سایت وزین تابناک می گردد تا از آن استفاده کنند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری