Drastic MediaReactor For QuickTime 5.0.551

Drastic MediaReactor For QuickTime 5.0.551

  • کاربرد : پلاگین ترجمه انواع فرمت های فایل
  • نسخه :Version 5.0.551
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Drastic
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر از آن دسته از کاربرانی باشید که با طیف عظیمی از نرم افزار های طراحی، فیلم سازی، مولتی مدیا پلیر و … سرو کار دارند بی شک با روند ترجمه فایل های یک برنامه برای استفاده در برنامه دیگر آشنایی دارید
که این امر زمانی آزار دهنده می شود که تعداد برنامه ها و فرمت ها زیاد باشد و مجبور می شوید برای هر یک به تنهایی پلاگین خاصی نصب کنید و مدت زمان زیادی را صرف ترجمه و تبدیل هر فایل با این پلاگین ها کنید.
MediaReactor Workstation پلاگینی قدرتمند از شرکت Drastic است که قادر است تا تمامی فایل ها را با انواع فرمت ها ترجمه کند.
این پلاگین منحصر به فرد در آن واحد بر روی انواع نرم افزار های کاربردی مانند Assimilate Scratch/Lab ،Digital Vision NuCoda ،Autodesk Flame/Flare/Lustre ،Final Cut Pro 7 ،Avid Media Composer ،Adobe Softwares CS5.x/6.x/CC ،EasyDCP ،QuickTime ،DirectShow و … نصب می شود
و بدین صورت نیاز کاربر به نصب پلاگین مجزا برای هر یک از آن ها را مرتفع می سازد و به کاربران امکان ترجمه انواع فرمت ها را مستقیما از یک برنامه برای دیگری فراهم می کند.
با پشتیبانی از طیف وسیعی از نرم افزار ها و فرمت های فایل این نرم افزار انتخابی مناسب برای ترجمه فایل های مختلف در سریعترین زمان و به ساده ترین شکل است.

Description

MediaReactor For QuickTime (MR4QT) is a QuickTime component version of Drastic's MediaReactor file translation system. MR4QT integrates directly into Apple's QuickTime player and API system to provide extended read and write capabilities.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری