IK Multimedia Syntronik v1.1.0

IK Multimedia Syntronik v1.1.0

  • کاربرد : قدرتمندترین نرم افزار آهنگ‌سازی با سینث‌سایزر
  • نسخه :Version v1.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IK Multimedia
  • سال تولید : 2017

توضیحات

محصولی فوق العاده و جدید از شرکت IK Multimedia بوده به طور تخصصی برای آهنگ‌سازی با سینث‌سایزر ارائه شده است. این نرم افزار از جدیدترین تکنیک‌های Sample بهره گرفته و بیش از 17 ساز اصلی را در بر می‌گیرد. این نرم افزار بیش از 2000 نمونه قطعه دارد و بیش از 38 دستگاه بسیار کمیاب را شبیه‌سازی می‌کند. از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به فیلتر کاملاً آنالوگ، بهره‌گیری از تکنولوژی DRIFT جهت تولید مجدد رفتار نوسان‌سازها از دستگاه‌های واقعی سینث‌سایزر، لایه‌های 4 تایی آهنگ‌سازی، Split و Arpeggiators اشاره کرد که همگی باعث می‌شوند تا این نرم افزار یکی از کامل‌ترین نرم افزارهای آهنگ‌سازی با سینث‌سایزر شناخته شود.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Syntronik:
- نوسان‌سازهای چند نمونه‌های (Multi-sampled)
- چهار نوع فیلتر کلاسیک Circuit-modeled
- بهره‌گیری از تکنولوژی DRIFT
- ترکیب و همسان‌سازی نوسان‌سازها با فیلترها
- سینث واقعی چهار لایه‌ای
- بیش از 38 افکت با کیفیت AmpliTube و T-RackS
- جستجو بر اساس طبقه‌بندی یا کلمات کلیدی
- سازگاری بالا با SampleTank 3
- سازگاری با سیستم‌های 64 بیتی

Description

Syntronik is a cutting-edge virtual synthesizer that raises the bar in sound quality and flexibility thanks to the most advanced sampling techniques combined with a new hybrid sample and modeling synthesis engine. Syntronik includes 17 amazing instruments, available as a collection or separately, with over 2,000 preset sounds covering a wide selection from 38 of the most iconic to ultra-rare and painstakingly multi-sampled vintage synthesizers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری