solidThinking Embed 2017.2.28

solidThinking Embed 2017.2.28

  • کاربرد : نرم افزار مدل سازی انواع سیستم های نهفته
  • نسخه :Version 2017.2.28
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EVOQE
  • سال تولید : 2017

توضیحات

سامانه‌های نهفته ( embedded system) در واقع رایانه هایی هستند که برای کنترل یک سیستم بزرگ و مشخص طراحی شده اند و مخصوصا در زمان هایی که محدودیت هایی در مورد پردازش همزمان وجود دارد به کار می روند. سامانه نهفته معمولا به عنوان قسمتی از یک سامانه بزرگ که اغلب دارای سخت‌افزارها و قسمت های مکانیک مختلفی است جاسازی می شود. برخلاف یک رایانه چند منظوره، مانند یک کامپیوتر شخصی که به شکلی انعطاف پذیر (از نظر معماری پردازنده) طراحی شده است که قسمت بزرگی از نیازهای مصرف کننده ها را برآورده کند برای انجام کار مشخصی طراحی شده اند. سامانه های نهفته، امروزه برای کنترل بسیاری از دستگاه ها به کار می‌روند. سامانه‌های نهفته دارای هسته های پردازشی هستند که می توانند میکروکنترلر یا پردازنده سیگنال های دیجیتال باشند. پردازنده یک واحد مهم در سخت‌افزار یک سامانه نهفته است. در واقع پردازنده قلب این سامانه است.

SolidThinking Embed که با نام VisSim Embedded نیز شناخته می شود محیطی بصری برای توسعه مدل سامانه های نهفته است. این برنامه به طور چشمگیری در کاهش زمان تولید و بهبود کیفیت این سیستم ها کاربرد دارد چرا که امکان تبدیل نمودار سیستم به کد سی را به طور موثری بهبود می بخشد. با بهره گیری از این نرم افزار شما می توانید به سرعت نمونه های اولیه مجازی هر سیستم پویایی را توسعه دهید. مدل ها با استفاده از بلوک های پویا مدل سازی می شوند و تنها با استفاده از موس می توان آن ها را به یکدیگر متصل نمود. Embed به صورت خودکار نمودار های کنترل را به C-code تبدیل می کند تا برای دانلود بر روی سخت افزار هدف آماده شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SolidThinking Embed:
- تجزیه و تحلیل حوزه فرکانس و خطی
- کاهش روش گرادیان برای بهینه سازی پارامتر
- داری مجموعه موتور الکتریکی و بلوک کنترلی ( اعشاری)
- نظارت آنی بر داده ها با CAN ،OPC ،UDP و ...
- پشتیبانی از solidThinking Compose برای زبان Open Matrix
- پشتیبانی پیشرفته برای ابزار Texas TI F28377D
- تولید سریع تر و کارآمد تر کد
- قابلیت UML 2 برای شبیه سازی سیستم های رویداد محور
- و ...

Description

solidThinking Embed – formerly known as VisSim Embedded – is a visual environment for model based development of embedded systems. Its highly efficient diagram-to-code capability shortens the development time and increases product quality.

With solidThinking Embed, you can quickly develop virtual prototypes of any dynamic system. Models are built by simply sliding blocks into the work area and wiring them together with the mouse.

Embed automatically converts the control diagrams into C-code ready to be downloaded to the target hardware. The generated C-code is recognized for its efficiency with respect to memory requirements and runtime.

Here are some key features of "solidThinking Embed":
- Frequency Domain Analysis and Linearization
- Generalized reduced gradient method of parameter optimization
- Electric motor and controller block set (floating point)
- UML 2 state transition diagram editor to simulate event-driven systems
- Real-time data monitoring with CAN, OPC, real-time data acquisition boards, serial, and UDP
- Support for solidThinking Compose Open Matrix Language
- Enhanced support for Texas Instruments TI F28377D
- Faster and more efficient code generation

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری