YTD Video Downloader Pro 5.8.9.0.2

YTD Video Downloader Pro 5.8.9.0.2

  • کاربرد : نرم افزار دریافت ویدیو های درحال پخش از سایت های مختلف مانند Youtube ، Facebook ، Vevo و....
  • نسخه :Version 5.8.9.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GreenTree Applications
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری جامع دانلودری قدرتمند می باشد که با استفاده از آن می توانید به دانلود فیلم های مختلف با هر کیفیتی از یوتوب، فیس بوک، Vevo و دیگر رسانه های اشتراک گذاری فیلم بپردازید. انواع فرمت های ویدیویی مختلف توسط این برنامه پشتیبانی می شود و در این زمینه به مشکل بر نخواهید خورد. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد، کافیست URL ویدیوی مورد نظر خود را وارد فیلد مربوطه کنید و سپس بر روی دکمه Download بزنید تا عملیات دانولد به صورت خودکار انجام پذیرد. از دیگر ویژگی های YTD می توان به تبدیل کردن ویدیو ها به فرمت های گوناگون اشاره کرد، این نرم افزار می تواند فیلم مورد نظر شما را به فرمت هایی نظیر iPod, iPhone, PSP, Cell Phone, Windows Media, XVid and MP3 تبدیل نماید.

امکان دانلود کردن فیلم های HD در برنامه وجود دارد و در لپ تاپ یا اسمارتفون یا هر سیستمی که دارید، می توانید اینگونه فیلم ها را از استریم های آنلاین دانلود نمایید و به شکل آفلاین تماشا کنید. دیگر نیازی نیست که نگران ارتباط اینترنتی خود باشید، با دانلود کردن فیلم ها و ویدیوی های مورد نظر خود، امکان دیدن آن ها به شکل آفلاین فراهم می شود و در هر زمان و موقعیتی که هستید می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید. YTD Video Downloader Pro از فرمت هایی نظیر MP3, MP4, 3GP, MPEG و AVI پشتیبانی می نماید و امکان دیدن فیلم مورد نظر را در سیستم های مختلف، فراهم می سازد.

ویژگی های نرم افزار YTD Video Downloader Pro :
دانلود سریع، رابط کاربری ساده
پشتیبانی از ویدیو های HD
امکان تبدیل فیلم به فرمت های گوناگون
پشتیبانی از انواع استریم های آنلاین

Description

YouTube Downloader allows you to download videos from YouTube, including HD and HQ videos, Facebook, Vevo, and dozens of other video sites and convert them to other video formats. The program is easy to use--just specify the URL for the video you want to download and click the Download button. The program also allows you to convert downloaded videos for iPod, iPhone, PSP, Cell Phone, Windows Media, XVid and MP3, or play video that you have previously downloaded or converted.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری