Zortam Mp3 Media Studio Pro 22.95

Zortam Mp3 Media Studio Pro 22.95

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت فایل های Mp3
  • نسخه :Version 22.95
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Zortam
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری مفید و کاربردی جهت سازماندهی و مدیریت فایل های MP3 میاشد که از این میان می توان به ابزارهایی برای تبدیل سی دی های صوتی به فرمت MP3 و WAV، فراهم آوردن امکان ویرایش تگ های ID3ID3v1 و ID3v2.3، تبدیل فایل های Wav به Mp3، مدیریت پلی لیست های M3U، تغییر نام فایل ها (MP3 Renamer) با استفاده از تگ های ID3، پیدا کردن Mp3 های تکراری، دسته بندی فایل های MP3 براساس نام، خواننده، آلبوم، سال و ... در کتابخانه هایی مجزا، اشاره نمود. شما حتی قادر به افزودن کاور، عکس خواننده و ... خواهید بود. با استفاده از Zortam Mp3 Media Studio Pro شما تنها با drag و drop قادر به ساخت لیست های پخش MP3، مطابق با ترکیبی که خواهان هستید خواهید بود.

قابلیت های نرم افزار Zortam Mp3 Media Studio :
سازماندهی و مدیریت فایل های MP3 برای iPod
رابط کاربری قدرتمند
ویرایش تگ ها و لیبل ها
دسته بندی فایل های MP3
ویرایش تگ های ID3ID3v1 و ID3v2.3
نرمال سازی میزان صدای Mp3 ها
تبدیل فرمت های Wav و Mp3 به یکدیگر
رایپ نمودن سی دی به وسیله CD Ripper
رایت سی دی صوتی و یا MP3
پشتیبانی از drag و drop در تهیه لیست های پخش
جستجو برای یافتن فایل های MP3 تکراری
تغییر نام گروهی فایل ها
نوشتن تگ براساس اطلاعات مربوط به نام فایل
و ...

Description

Zortam Mp3 Media Studio is all-in-one Mp3 application that contains Mp3 ID3 Tag Organizer for searching and cataloguing Mp3 files into Mp3 library, editing ID3v1 and ID3v2.4 tags (ID3 Tag Editor-Mp3 Tag Editor), CD Ripper with album cover art/lyric support that uses CDDB (Internet Compact Disc Database) and automatically writes ID3v1 and ID3v2.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری