AnyTrans 5.5.4 Build 20170810 x86

AnyTrans 5.5.4 Build 20170810 x86

  • کاربرد : نرم افزار انتقال، بکاپ گرفتن و مدیریت فایلهای آی فون، آی پد و آی کلود
  • نسخه :Version 5.5.4 Build 20170810
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : iMobie
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای کاربران اپل است که امکان انتقال، بکاپ گرفتن و مدیریت فایلهای آی فون، آی پد و آی کلود را در یک مکان واحد فراهم میکند. بعد از نصب این برنامه امکان مدیریت کامل محتوای دیوایسهای IOS ای را خواهید داشت، با AnyTrans امکان کنترل و جا به جایی هر نوع فایلی اعم از موسیقی، ویدیو، تصاویر، پیامکها، کتابها، تاریخچه وبگردی سافاری، یادداشت های صوتی و … بین دستگاه های اپلی مثل آی فون، آی پد، آی پاد، آی تیونز یا حتی آی کلود وجود دارد.

AnyTrans تنها نرم افزاری است که از trans-coding و بهینه سازی ویدیوها برای دیوایس های آی فون در هنگام انتقال بهره میبرد که این امر باعث افزایش کیفیت تماشای فیلم در دیوایس مقصد خواهد شد. این نرم افزار امکان مدیریت محتوای IOS را نه تنها در IDevice ها بلکه امکان کنترل فایلهای ذخیره شده در کتابخانه ای‌تیونز، ITunes Backup و ICloud را نیز به خوبی فراهم میکند. AnyTrans اولین نرم افزار مدیریتی است که اختیارات گسترده ای را برای نصب، بکاپ گیری و کپی کردن برنامه ها بین دیوایسهای اپلی در اختیار کاربران قرار میدهد. این برنامه به واسطه دسترسی کامل به فایلهای سیستم عامل IOS قدرت زیادی به کاربران برای مدیریت فایلها میدهد.

سیستم مورد نیاز
AnyTrans System Requirements
Mac OS: Mac OS 10.8 / 10.9 / 10.10
iOS: iOS 8 / 7 / 6 / 5 / 4
Resolution: 1024×768 display or above
CPU: Pentium IV 2.4 GHz or above
RAM: 512MB system memory
Display Card: Accelerated 3D graphics – 64MB RAM
Sound Card: Windows-compatible sound card
Hard Disk: 100 MB hard drive space
Others: iTunes 9.0 or above; iTunesMobileDevice driver installed

Description

The Ultimate iPhone Manager. Experience the lightning transfer speed, the full content access and the comprehensive organizing features. AnyTrans breaks the sync boundary and consolidates every access to all your content in one place, ensuring you'll spend less time rummaging through them but more time enjoying your collections in use..

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری