ArKaos GrandVJ 2.4.0

ArKaos GrandVJ 2.4.0

  • کاربرد : نرم افزار میکس فیلم
  • نسخه :Version 2.4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Arkaos
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از ابزار های قدرتمند در زمینه ویرایش، تغییر و میکس کلیپ های ویدئویی می باشد که با پشتیبانی از اغلب فرمت های تصویری و ویدئویی ابزار ها و قابلیت های ویژه ای برای افزودن رشته های متنی متحرک و میکس و ادغام فایل های صوتی دلخواه به فیلم ها در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این نرم افزار در کنار ویژگی های قدرتمند خود دارای رابط کاربری آسان و قابل تنظیمی می باشد که با کمک آن می توانید همانند یک ادیتور حرفه ای فیلم ها و کلیپ های ویدئویی خود را به آسانی ویرایش و میکس کرده و پیش از دریافت خروجی پیش نمایشی از افکت ها و تغییرات اضافه شده را مشاهده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GrandVJ:
- ارائه پیش نمایش
- پشتیبانی از اغلب فرمت های تصویری و ویدئویی
- امکان کنترل از راه دور با یک گوشی آیفون یا آی پید از طریق پروتکل شبکه OSC
- شامل پلاگین ArKaosConnect برای دریافت صدا و MIDI از تمام رسانه های صوتی سازگار با پلاگین های VST
- رابط کاربری آسان با امکان تنظیم دلخواه کنترل های برنامه
- و ...

Description

Here's the all-new, improved GrandVJ 2 staging. GrandVJ 2 comes with a new interface, making it even more user friendly and straightforward, while integrating new functionalities in it. Manipulate, trigger and mix video clips with sound, animated text strings or live cameras in much the same way as mixing music to create a spectacular audiovisual show. GrandVJ can mix up to 8 layers with a vast library of video effects, transitions and sound driven visual generators.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری