Cyrobo Hidden Disk Pro 4.08

Cyrobo Hidden Disk Pro 4.08

  • کاربرد : نرم افزار مخفی سازی فایل های خصوصی
  • نسخه :Version 4.08
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Cyrobo
  • سال تولید : 2017

توضیحات

راه های مختلفی برای ذخیره داده ها به صورت امن در کامپیوتر وجود دارد. برنامه های کاربردی متعدد که برای کمک به شما طراحی شده است و با این حال ابزارهای پیچیده تمایل دارند که بسیار کاربر پسند باشندو استفاده از آنها به صورت روزانه باعث کاهش بهره وری شما می شود.
مخفی سازی هارد دیسک، از سوی دیگر، به شما یک روش ساده برای امنیت فایل های شما را فراهم می کند. این یک درایو جدید ایجاد می کند که می تواند در هر زمان پنهان شود، همراه با داده های موجود، و همچنین با رمز عبور ارائه شده توسط کاربر محافظت می شود.
علاوه بر این، شما می توانید یک نامه خاص به درایو ایجاد شده اختصاص دهید تا مکان را راحت تر کند. با این حال، فضای دیسک خود را با درایو سیستم به اشتراک می گذارد، که می تواند مقدار داده هایی را که می توانید ذخیره کنید محدود کند.
روش امن ذخیره داده ها
البته، شما همچنین گزینه رمزگذاری درایو را با یک رمز عبور دارید. اگر برای این ویژگی امنیتی اضافی بروید، لازم است هر بار که برنامه راه اندازی می شود این کلید را ارائه دهید.
علاوه بر این، می توانید از ویژگی بازیابی ایمیل نرم افزار برای اطمینان از اینکه دسترسی به فایل های خود را از دست نمی دهید، باید رمز عبور خود را فراموش کنید.

Description

In just seconds, you can create an additional disk for your secret files and folders, and, within a few more seconds, you may hide this disk. To restore the disk, you simply need to enter your password. So easy and useful! You can create hidden folders and store any secret files on this disk.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری