Global Optimization Toolbox 2017.0 x64

Global Optimization Toolbox 2017.0 x64

  • کاربرد : بهترین راه حل مسائل بهینه سازی در نرم افزار Maple
  • نسخه :Version 2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : MathWorks
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در ریاضیات و علوم رایانه یک مسئله بهینه‌سازی (optimization problem)، مسئله یافتن بهترین راه حل از میان همه راه حل‌ های عملی می‌باشد و اگر بخواهید به صورت دستی به دنبال بهترین راه حل بگردید نیاز به زمان، حضور ذهن و دقت زیادی خواهید داشت.
افزونه Maple Global Optimization Toolbox، به کاربر کمک می کند تا هنگام استفاده از نرم افزار Maple بهترین راه حل مکن را برای مسائل بهینه سازی پیدا کند. در مواجهه با مدل های تصمیم گیری غیر خطی که دارای چندین راه حل محلی می باشند، تکنیک های Global Optimization به شما اجازه می دهد تا به جای اینکه صرفاً یک راه حل امکان پذیر را انتخاب کنید، کارآمد ترین و مطلوب ترین راه حل را مشخص کنید. با پیاده سازی راه حل بهینه، می توانید طرح های پیشنهادی و عملیاتی را تولید کرده و هزینه های مربوط به قابلیت اطمینان، زمان، پول و سایر منابع را کاهش دهید.

قابلیت های کلیدی افزونه Maple Global Optimization Toolbox:
- فرموله سازی مدل های بهینه سازی در Maple
- شامل ماژول های حل کننده (از جمله الگوریتم تکامل دیفرانسیل و روش های جستجو تصادفی تطبیق پذیر) برای مشکلات بهینه سازی غیر خطی
- حل مدل ها با هزاران متغیر و محدودیت
- قابلیت ویژوال سازی مدل
- پشتیبانی از توابع خاص مانند Bessel و hypergeometric
- امکان تعریف یک پروسیجر Maple به جای فرمول برای Function ها
- و ...

Description

Noesis Solutions, renowned for Optimus process integration and design optimization software, announced that Maplesoft has embedded Optimus technology as the engine in the latest release of the Maple Global Optimization Toolbox.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری