MecSoft VisualCAM 2017 version 6.0.507 x86

MecSoft VisualCAM 2017 version 6.0.507 x86

  • کاربرد : پلاگین انجام عملیات ماشین کاری
  • نسخه :Version 2017 version 6.0.507 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : MecSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

پلاگینی بر مبنای نرم افزار VisualCAM است که برای سالیدورکس ارائه شده است. VisualCAM قادر است با استفاده از ماژول های VisualMILL, VisualTURN, VisualNEST و VisualART راه حل های نرم افزاری مناسب و کاربردی را برای رسیدگی به نیازهای خاص از فرایندهای مختلف تولید CNC در بازار ماشینکاری CNC را ارائه دهد. این پلاگین به کاربران کمک می کند تا با توجه به نیاز بازار در استفاده از ماشین های کنترل عددی در صنایع مختلف، قادر باشند در نرم افزار SolidWorks به شبیه سازی فرزکاری پرداخته و از CNC های تک محوره و دو محوره ی ساده گرفته تا ماشین کاری های 5 محوره، همه را در محیط سالیدورکس انجام دهند و مسیرهای برش را به صورت بهینه برنامه ریزی کنند.
یکپارچگی کامل این پلاگین با نرم افزار پرکاربرد سالیدورکس برای مهندسین شرایطی را به وجود می آورد که با صرفه جویی در هزینه و وقت خود، تمام عملیات مربوط به سوراخ کاری، برش، فرزکاری و ... را در همان محیط کاری SolidWorks انجام دهند.

Description

VisualCAM for SOLIDWORKS is based on our industry leading VisualCAM software that is fully integrated in SOLIDWORKS 2010 thru 2017. From simple 2-1/2 axis to full 5-axis indexed milling, VisualCAM for SOLIDWORKS will help you make parts, fast. VisualCAM 2017 for SOLIDWORKS also an add-on TURN module. This family of products offers several options to fit your machining needs and are fully integrated with SOLIDWORKS, offering an intuitive combined user interface for CAD and CAM, fully associative toolpath updates, and a wide variety of post processors.

Compared to a stand-alone CAM system, VisualCAM for SOLIDWORKS will save you countless hours by automatically updating toolpaths when your model changes. And being integrated with SOLIDWORKS means you only have one interface to learn, saving even more valuable time. This fully associative parametric CAD/CAM system makes VisualCAM for SOLIDWORKS one of the most cost effective and powerful systems in the market today.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری