Premier System X 6.1 16.8.1172

Premier System X 6.1 16.8.1172

  • کاربرد : نرم افزار طراحی گرافیک ارگونومیک منحصر به فرد
  • نسخه :Version 6.1 16.8.1172
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : premier
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Premier System ، نرم افزار اقتصادی پیشرفته و کامل (برنامه اصلی ویندوز) که دارای طراحی گرافیک ارگونومیک منحصر به فرد می باشد که تعداد گسترده ای از گزینه را با توجه به برنامه به نیازهای فردی و الزامات مشتری می دهد . این نرم افزار سیتسمی مانند یک شرکت یا کارخانه را در اختیار شما قرار میدهد . نرم افزار Premier System در ثبت عملیات صنعت ها ، شرکت ها و … نظارت دارد . این نرم افزار محصولی از کمپانی Premier System می باشد که نسخه X5.1 آن به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . نرم افزار Premier System دارای طبقه بندی گسترده ای از ماژول است که اجازه می دهد تا به پوشش تمام زمینه های مدیریت شرکت در هر صنعتی بپردازید . فونت بزرگ زمینه ای فراهم می کند تا کاربر با یک محیط گرافیکی خوبی تعامل داشته باشد و با ارگونومیک های به آسانی آشنا شود . در نرم افزار Premier System کاربر می تواند ماژول هایی یا بسته هایی برای رفع نیازهای خود و نیازهای خاص انتخاب نمایید ، در زیر لیستی از ماژول های برنامه جداگانه که بیشتر از submodules تشکیل شده است ، به عنوان مشتریان صدور صورت حساب ، اعلامیه توجه ، مجازات سپرده لوایح ، راهنمای همکاران ، الگوها فاکتور ، دریافتنی بررسی اجمالی ، و غیره می باشد . انعطاف پذیری بالا برنامه اجازه می دهد تا کاربر به انجام تقریبا هر تغییر مورد نیاز برای پاسخگویی به نیازهای کاربر را در یک زمان نسبتا کوتاه دسترسی داشته باشد ، این امر همچنین برای این منطقه از تداوم قوه مقننه است .



ویژگی های نرم افزار Premier System :

– انعطاف پذیری بالا برنامه

– ثبت عملیات صنعت ها ، شرکت ها و …

– محیط کاربری گرافیکی

– ابزاری قدرتمند برای کارهای اقتصادی و فراهم کردن سیتسمی مانند یک شرکت یا کارخانه

Description

PREMIER system® is a complex economic software (ERP system) specificallydesigned for small and medium businesses (SMB). The range of PREMIER system®modules covers all business agendas (economy, trade and services, HR, production,engineering, etc.) and in combination with extension modules and specializedsolutions forms a compact structure suiting practically any industry and any type ofbusiness

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری