Solid Angle 3ds Max To Arnold v1.2.893 For 3ds Max 2018

Solid Angle 3ds Max To Arnold v1.2.893 For 3ds Max 2018

  • کاربرد : نرم افزار رندرگیری سه بعدی
  • نسخه :Version v1.2.893
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Solid Angle
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Arnold Renderer یکی از قویترین و مشهورترین پلاگین‌های رندر تصاویر در نرم افزار Maya است که به تازگی در سیگراف 2016 این پلاگین محبوب برای 3dmax نیز معرفی شد. از پلاگین های این شرکت در استودیوهای Sony, Glassworks, Sega, Framestore, Digital Domain, The Mill, Psyop, Ubisoft, Zinkia, Kandor و… برای ساخت تبلیغات، انیمیشن‌های سریالی و فیلم‌های سینمایی مانند Monster´s House, Beowulf, Alice in Wonderland و… استفاده شده است.این اولین نسخه پیش نمایش از آرنولد برای 3ds Max (MAXtoA) است و برای نصب این پلاگین باید سرویس پک 2 تری دی مکس 2017 رو حتما نصب کنید.

ویژگی های این پلاگین برای تری دی مکس:

MAXtoA نورپردازی مبتنی بر تصویر را به صورت خودکار و بر اساس نقشه محیط 3dmax فراهم کرده است
نورهای پیشفرض 3dmax در این نسخه پشتیبانی نمی شود و پلاگین آرنولد خود شامل نورهای جدید است
فیلترهای نور هنوز در نور آرنولد پشتیبانی نمی شود
پشتیبانی از shader های آرنولد در سایر نرم افزار ها
یکپارچه سازی اشکال، دوربین ها ، نورها و shader ها در نرم افزار 3ds Max
قابلیت استفاده از 3ds Max ActiveShade برای رندر تعاملی و رندر به صورت ریل تایم و نمایش سریع و بدون وقفه تغییرات پارامتریک
پشتیبانی از فایل های AOVs و EXR
پشتیبانی از 3rd Party شرکت آرنولد

Description

Arnold is an advanced Monte Carlo ray tracing renderer built for the demands of feature-length animation and visual effects. Originally co-developed with Sony Pictures Imageworks and now their main renderer, Arnold is used at over 300 studios worldwide including ILM, Framestore, MPC, The Mill and Digic Pictures. Arnold was the rimary renderer on dozens of films from Monster House and Cloudy with a Chance of Meatballs to Pacific Rim and Gravity.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری