Avanquest Architect 3D Ultimate Plus 2017 19.0.8.1022

Avanquest Architect 3D Ultimate Plus 2017 19.0.8.1022

  • کاربرد : نرم افزار تغییر دکوراسیون منزل
  • نسخه :Version 2017 19.0.8.1022
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Elecosoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

آیا نیاز به تغییر دکوراسیون منزل خود دارید اما نمی‌خواهید هزینه گزافی به معماران بپردازید؟ شما با استفاده از نرم افزار Architect 3D خواهید توانست به سادگی و با چند کلیک منزل خود را متحول کنید. Architect 3D نرم افزار سه بعدی معماری است که با تلفیقی از سادگی، دقت در طراحی، کتابخانه مدرن و گران‌بها و همچنین رندر گیری سه بعدی، مجموعه‌ای ارزشمند فراهم آورده است. در کمتر از چند دقیقه خواهید توانست دکوراسیون خانه خود را ایجاد نمایید، انواع مختلفی از پوشش‌ها و مبلمان را بر روی آن تست کرده و در نهایت یک خروجی واقع‌گرایانه از طراحی خود تهیه کنید.

نرم افزار Architect 3D همچنین قابلیت طراحی پارتیشن، زیر دامنه‌ها، ستون، درب، پنجره‌ها، درب‌های کشوی، بتن‌های دکوری، بتن جلا، کاشی، پارکت، فرش، پرده نقش دار و غیره را داراست. خروجی نرم افزار Architect 3D بسیار با کیفیت بوده و خواهید توانست طرح های خود را به صورت سه بعدی و واقعی مشاهده کنید.

قابلیت ها و امکانات نرم افزار Avanquest 3D Interior Design :
طراحی سه بعدی راحت توسط ابزارهای متنوع
بیش از ۹۰۰ شی‌ء با کیفیت جهت تزیین دکوراسیون داخلی
وجود بیش از ۷۷ رنگ مختلف و ۶۰ نوع مواد و مصالح و انواع دیوار و پارتیشن جهت سفارشی سازی طراحی
نمایش سه بعدی فضای طراحی شده با پشتیبانی از حرکت بین اجسام طراحی شده
سیستم پیشرفته رندر گیری سه بعدی و با کیفیت ۱۰۸۰P
دارای کتابخانه غنی از طرح‌های آماده

Description

Architect 3D is a Home Design application that allows you to design, equip and decorate your home and garden in 3D. Design your creative project step by step and room by room, from the basement to the loft space.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری