Grids for Instagram 4.6 x64

Grids for Instagram 4.6 x64

  • کاربرد : نرم افزار اینستاگرام برای ویندوز
  • نسخه :Version 4.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : ThinkTime Creations
  • سال تولید : 2017

توضیحات

همان اینستاگرام برای ویندوز می باشد که قطعا برای کاربران زیادی مفید واقع خواهد شد. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی تمام به همه اکانت های خود دسترسی داشته باشید و درآن ها پست های جدید بگذارید و یا پست های قبلی را ویرایش و خلاصه هر کاری که مد نظر دارید را می توانید با این برنامه انجام دهید. شما می توانید این ابزار را روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب نمایید و تمام اکانت های دوستان خود را مشاهده کنید. برای کار کافی است نام کاربری و رمز خود را وارد نمایید و با نرم افزار کار کنید. در ضمن امنیت این ابزار کاملا عالی می باشد و هیچ نگرانی نداشته باشید تا رمز های شما در این ابزار لو برود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Grids for Instagram:
- قابلیت اضافه نمودن دوستان جدید و یا خوراک برای نوتیفیکشن
- دسترسی به تمام ابزارها و قسمت های مختلف اکانت
- دارای امنیت فوق العاده بالا و منحصر به فرد
- محیط کاربری ساده و زیبا و پیشرفته
- امکان بوکمارک نمودن افراد مختلف
- قابلیت گذاشتن پست جدید
- و...

Description

Grids brings the best Instagram experience to your Mac, with Stories (first and only app that supports stories!), Direct Message and Large/Fullscreen photo and video viewing.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری