Serif Affinity Photo 1.6.1.93

Serif Affinity Photo 1.6.1.93

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش تصویر
  • نسخه :Version 1.6.1.93
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Serif (Affinity Range)
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Serif Affinity Photo بدون شک جزو بهترین نرم افزارهای ارائه شده برای ویرایش تصویر است. این نرم افزار از اصلی ترین و مهمترین نرم افزار های طراحی برای سیستم عامل مکینتاش محسوب میشود و این بار این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. این نرم افزار با ارائه ویژگی های جدید و همچنین سبک و روان بودن خود نرم افزار، مرزهای این رشته را گسترش داد. این نرم افزار با تمرکز روی روند کار برای افراد نا آشنا به مبحث طراحی و همچنین محیط کاربری، با ارائه ابزار های مختلفی برای طراحی، ویرایش و روتوش عکس تواسنت که خود را رقیبی سرسخت برای نرم افزارهای مشابهی نظیر فتوشاپ معرفی کند و همچنین طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرد. از ویژگی های اصلی این نرم افزار میتوان به روان بودن آن برای طراحی اشاره کرد.

سایر توضیحات: نرم افزار Serif Affinity Photo جزو روانترین و پرسرعت ترین نرم افزار های ویرایش تصویر است و تمامی منتقدین نتوانستند نسبت به سرعت این نرم افزار نگاه انتقادی داشته باشند. از طرفی معمولا گرافیست ها تمایل زیادی به استفاده از فتوشاپ دارند اما باید این مسئله را در نظر گرفت که تمامی کاربران حرفه ای نیستند و گاهی فقط نیاز به ویرایش های ساده دارند اما این کار در فتوشاپ به راحتی امکان پذیر نیست چرا که اعداد ابزارهای مختلف فتوشاپ معمولا گیج کننده است. اما از طرفی این نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز مناسب است چرا که کاربران حرفه ای میتوانند نوار ابزار حرفه ای این نرم افزار را به کار گیرند و از امکانات بسیار زیاد این نرم افزار استفاده کنند.

Description

Five years in the making, Affinity Photo redefines the boundaries for professional photo editing software. With a meticulous focus on workflow it offers sophisticated tools for enhancing, editing and retouching your images in an incredibly intuitive interface, with all the power and performance you need.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری