SlickEdit Pro 2017 v22.0.0.9 x86

SlickEdit Pro 2017 v22.0.0.9 x86

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش کدنویسی
  • نسخه :Version 2017 v22.0.0.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : SlickEdit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بسیاری از زبان های برنامه نویسی که به صورت Visual نمی باشند با کدنویسی توسط برنامه نویسان حرفه ای طراحی می شوند. زبان های برنامه نویسی ای مثل اسمبلی که یکی از مهمترین زبان های برنامه نویسی به علت نزدیک بودن این زبان به زبان ماشین می باشد از جمله آن ها می باشد. این گونه زبان ها برای کدنویسی و یا ویرایش کدها نیاز به محیط هایی دارند تا برنامه نویس علاوه بر کدنویسی قابلیت شناسایی و خطایابی مشکلات کدها را نیز داشته باشد.
SlickEdit نام ویرایشگر قدرتمندی می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند عملیات کدنویسی، ویرایش کدها، ایجاد تغییرات، ساخت و ... مربوط به ساخت یک برنامه را در آن به انجام رسانند. این نرم افزار قدرتمند که از سه ویژگی برتر قدرت، سرعت و انعطاف پذیری بالایی برخودار می باشد به عنوان یکی از بهترین ویرایشگرهای کد شناخته می شود. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت شناسایی خطاهای نوشتاری و دستوری، توانایی علامت گذاری بر روی کدها، قابلیت ویرایش فایل هایی با حجم بیش از ۲ گیگابایت و ... اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SlickEdit:
- امکان انجام عملیات کدنویسی، ویرایش کدها، ایجاد تغییرات، ساخت و ...
- سرعت بالا در ویرایش کدها
- قابلیت شناسایی خطاهای نوشتاری و دستوری
- توانایی علامت گذاری بر روی کدها
- قابلیت ویرایش فایل هایی با حجم بیش از ۲ گیگابایت
- و ...

Description

Designed by developers for developers, SlickEdit's award-winning source code and text editor is respected for its rich set of coding tools and powerful time-saving programming features. A true cross-platform, multi-language editor, SlickEdit gives programmers the ability to code in over 40 languages on 9 platforms.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری