AllmapSoft Easy OpenstreetMap Downloader 6.31

AllmapSoft Easy OpenstreetMap Downloader 6.31

  • کاربرد : نرم افزار دانلود تصاویر اوپن‌استریت‌مپ و ساخت نقشه های شهری
  • نسخه :Version 6.31
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AllmapSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یا نقشه شهری باز، یک پروژه‌ ی مشارکتی با هدف جمع‌آوری پایگاه داده‌ای رایگان از اطلاعات جغرافیایی در سراسر دنیا بود. حجم زیادی از داده‌های جغرافیایی مانند جاده‌ها، ساختمان‌ها و اماکن دیدنی می‌توانند به این بانک اطلاعاتی اضافه شوند. Easy OpenstreetMap Downloader ابزاری سبک برای دانلود خودکار تصاویر OpenStreetMap می باشد. تصاویری که با کمک آن ها می توانید نقشه ای از شهر یا منطقه خود ایجاد کنید. نقشه ها به صورت تصاویر کاشی وار کوچک دانلود و بر روی سیستم شما ذخیره می شوند و می توانید با کمک ابزار های موجود در نرم افزار نقشه ها را به آسانی مشاهده کنید یا تصاویر کوچک را با یکدیگر ترکیب کرده و نقشه های جامعی از یک منطقه یا ناحیه بزرگتر بدست آورید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy OpenstreetMap Downloader:
- ساخت نقشه های شهری
- دانلود نقشه ها و تصاویر اوپن‌استریت‌مپ
- ابزار نمایشگر نقشه برای مشاهده نقشه ها
-ادغام و ترکیب نقشه های کوچک با یکدیگر
- امکان کار کردن با تصاویر دانلود شده بدون نیاز به اتصال اینترنت
- رابط کاربری گرافیکی ساده
- و ...

Description

Easy OpenstreetMap Downloader is a tool that can automatically download the OpenstreetMap images to your PC. It can download the small tiles and save them to your hard disk, including the normal, transpot and cycle layers. After downloading, you can view the maps offline by its tool Maps Viewer, or you can combine the small images into one big map image. If you want to make a map of your city by yourself, it is very useful for you.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری