Cyrobo Clean Space Pro 7.16

Cyrobo Clean Space Pro 7.16

  • کاربرد : نرم افزار پاکسازی سیستم
  • نسخه :Version 7.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Cyrobo
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک ابزار حرفه ای قدرتمند برای تمیز کردن کامپیوتر شما از زباله های الکترونیکی و حفاظت از حریم شخصی شماست.
هنگامی که می گویند “زباله” این به معنی آیکون سطل زباله در دسکتاپ شما نیست! زباله واقعی مجازی شامل بسیاری از اشیاء بیشتری مانند کش های برنامه های مختلف و سیستم عامل ویندوز، فایل های اینترنتی موقت، سیاهه های مربوط، فایل های index.dat، ورودی های رجیستری و غیره.
این اشیاء در همه جا بر روی کامپیوتر شما پراکنده هستند، معمولا در پوشه های پنهان سیستم، هدر رفتن یک گیگابایت فضای دیسک. همچنین نرم افزار Cyrobo Clean Space باعث حریم خصوصی تان در اینترنت می شود که اینکار را با تمیز کردن مناطق مرتبط با سابقه مرورگر اینترنت شما، از جمله فایل های اینترنتی کوکی ها و مانند آن محافظت می کند. بنابراین، هیچ کس قادر به پیدا کردن آنچه شما در وب انجام دادید نیست.
اگر شما دنبال نرم افزار عالی در زمینه پاکسازی رایانه خود هستید و می خواهید کوکی ها و کش های سیستم را پاکسازی کنید

Description

Clean Space is a powerful professional utility for cleaning up your computer from electronic garbage and protecting your online privacy. When we say 'garbage' we don't mean the Recycle Bin icon on your Desktop! Real virtual garbage includes many more objects like cache of various programs and Windows OS, temporary internet files, logs, index.dat files, registry entries, and so on.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری