DigiDNA iMazing 2.4.0

DigiDNA iMazing 2.4.0

  • کاربرد : نرم افزار تبادل و جا به جا کردن اطلاعات بین دیوایسهای iOS
  • نسخه :Version 2.4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DigiDNA
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری کاربردی برای تبادل و جا به جا کردن اطلاعات بین دیوایسهای iOS است. یکی از عمده ترین مزیتهای محصولات اپل هماهنگی بسیار خوب دیوایسهای مختلف و هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار است. این برنامه تلاشی در همین رابطه است. با استفاده از iMazing به راحتی میتوانید انواع دستگاه های iOS ای اعم از آی پد، آیفون و … را به کامپیوتر متصل کرده و مستقیما با آنها تبادل اطلاعاتی داشته باشید. به عنوان مثال با اتصال آیفون به سیستم میتوانید پیامکها را بخوانید، حذف کنید، نسخه بکاپ تهیه کنید. گالری گوشی را باز کنید. تصاویر مورد نظر را حذف و یا ویرایش نمایید.

این برنامه همچنین به شما این توانایی را میدهد تا فایلهای مخفی و سیستمی دیوایس متصل شده را نیز مشاهده نمایید که در بسیاری از موارد کاربردهای زیادی برای ما خواهد داشت. تنها با چند کلیک میتوانید تمامی کانتکتها، فهرستهای تماس، پیامکها، گالری و … را در کامپیوتر بکاپ بگیرید و یا بکاپ گرفته شده را بازیابی کنید. شما به کمک این برنامه میتوانید به نرم افزارهای نصب شده روی دیوایس موردنظرتان دسترسی خواهید داشت. پوشه ها و فایلهای موجود در دستگاه را مشاهده خواهید کرد.

شما خواهید توانست میزان حافظه خالی و مصرف شده دستگاه را در کامپیوتر ببینید. فولدرها و فایلهای حجیم را شناسایی و در صورت نیاز حذف نمایید. با اتصال آی پاد کلاسیک، مینی، نانو و … میتوانید آهنگهای مورد علاقه تان را انتقال دهید. حذف کنید و یا مشخصات فایلهای موسیقی و تگهای آن را کامل کنید. این برنامه از واسط گرافیکی زیبایی برخوردار است و سرعت اتصال و تشخیص دیوایسهای متصل شده بالاست. اگر صاحب دیوایسهای اندرویدی مختلفی هستید برای تسهیل امور تبادل فایل و مدیریت این دستگاه ها توصیه میکنیم این ابزار را نصب کنید.

سیستم مورد نیاز
Windows 7 or higher

Mac OS X 10.7 or higher

Supports: iPhone, iPad & iPod

Description

Get a trusted software to transfer and save your music, messages, files and data. Safely back up any iPhone, iPad or iPod touch. Powerful and user-friendly, iMazing is simply the best iOS device manager for Mac and PC. Go beyond iTunes. Get iMazing.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری