Digital Film Tools DFT 1.0.3

Digital Film Tools DFT 1.0.3

  • کاربرد : پلاگین افزودن جلوه های نوری به عکس برای فتوشاپ
  • نسخه :Version 1.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Digital Film Tools
  • سال تولید : 2017

توضیحات

فیلمبرداران، عکسان و طراحان فضاهای داخلی و صحنه ها معمولا در عکس ها و فیلم ها از ترکیبات نور و سایه هایی که به واسطه عبور از اجسام مختلف ایجاد می شوند، به منظور بهبود نمایش بصری جلوه های نورپردازی ها در صحنه، استفاده می کنند.
پلاگین Digital Film Tools Light امکانی را فراهم می کند تا نورپردازی های خاص از جمله پرتوهای نور و روشنایی را درست مانند این که این نورپردازی به طور واقعی در هنگام عکسبرداری در صحنه ی اصلی عکس وجود داشته است، به تصاویر دیجیتالی اضافه کنید. به عنوان مثال می توان تصویری از عبور نور از پنجره را در پس زمینه یک عکس اضافه نمود.
هتگامی که یک شی فیزیکی را در مقابل یک منبع نور قرار می دهیم گذر نور از آن ترکیبی از روشنایی و سایه را ایجاد می کند که می تواند تصویری از شی را برای بیننده تداعی کند (به عنوان مثال عبور نور از شیار ها و روزنه های یک پنجره با عث می شود تا در سایه تصویری از آن ایجاد شود) در اصطلاح نورپردازی به این تصاویر الگوهای نورپردازی Gobos می گویند.
در واقع پلاگین Light تعداد زیادی از الگو های نورپردازی Gobos را فراهم آورده است تا بتوانید فقدان برخی نورپردازی ها در طول عکاسی را با استفاده از نرم افزارهای Adobe Photoshop جبران کنید.


قابلیت های کلیدی پلاگین Digital Film Tools Light:
- اضافه کردن ترکیبی از نور و سایه به عکس در حالی که در هنگام عکاسی نوری وجود نداشته است
- افزودن افکت های fog و glow
- شامل بیش از 1380 پترن Gobo
- کتابخانه های Rosco و GamColor Gel
- استفاده از gobo های شخصی
- تنظیم ایستگاه کاری
- کنترل تنظیمات نورپردازی
- تنظیم دقیق محل قرار گیری الگوهای نورپردازی Gobo در تصویر
- قابل استفاده از به عنوان پلاگین در نرم افزار های Adobe Photoshop و Elements
- و ...

Description

DFT (aka Digital Film Tools) is the definitive digital toolbox meant to simulate optical camera filters, specialized lenses, film stocks and grain, lens flares, optical lab processes, color correction, keying, and compositing as well as natural light and photographic effects.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری