DMSoft DBSync for MySQL and DB2 1.2.4

DMSoft DBSync for MySQL and DB2 1.2.4

  • کاربرد : نرم افزار همگام سازی و انتقال داده ها از مای اسکیو ال به DB2
  • نسخه :Version 1.2.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DMSoft Technologies
  • سال تولید : 2017

توضیحات

از مجموعه نرم افزار های DMSoft برای ساده سازی روند انتقال و همگام سازی داده ها از پایگاه داده ی MySQL به IBM DB2 می باشد که با ایجاد اتصالات مستقیم به دیتابیس های مبدا و مقصد، فرآیند انتقال و همگام سازی داده ها و جداول را به سرعت و به طور جامع از طریق یک فایل Alternatively Dump با اسکریپت پی اچ پی انجام می دهد.
می توانید انتخاب کنید که کل دیتابیس به صورت یکجا انتقال پیدا کند یا اینکه تنها جداول خاص، فیلدها، ایندکس ها، کلید های اصلی و ... منتقل شوند. نوع داده ها نیز به طور خودکار تبدیل می شوند ولی می توانید براساس تنظیمات دلخواه خود آن ها را تغییر دهید. DBSync for MySQL and DB2 هم از رابط کاربری گرافیکی و هم از خط فرمان پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید عملیات انتقال پایگاه داده ها را به صورت خودکار نیز انجام دهید. همچنین اگر بخواهید پایگاه داده ی شما به طور مدام و طی یک برنامه مشخص همواره انجام شود، امکان زمانبندی انجام این فرآیند ها به صورت دوره ای نیز وجود دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DBSync for MySQL and DB2:
- انتقال کل پایگاه داده ها به صورت کامل یا انتخاب جداول دلخواه
- پشتیبانی از DB2 v.9.7 و بالا تر
- ذخیره داده ها در یک MySQL Dump و اسکریپت PHP برای استخراج به دیتابیس مای اسکیو ال
- پشتیبانی از دیتابیس Google Cloud MySQL
- امکان اتصال به MySQL Server 4.x/5.x موجود در Linux, Solaris, Mac OS X, Windows
- پشتیبانی از دیتابیس Amazon RDS MySQL
- امکان انتقال پایگاه داده از MySQL به MS SQL و Oracle و برعکس
- سرعت بالا در انتقال
- و ...

Description

Simplify the process of data migration and sync from MySQL to IBM DB2 with DBSync software. Applications establish direct connections to source and destination databases to minimize time and maximize performance. Alternatively Dump file or PHP script may be used to overcome server limitations.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری