EMWorks HFWorks 2017 SP0.2

EMWorks HFWorks 2017 SP0.2

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی امواج مغناطیسی و رادیویی
  • نسخه :Version 2017 SP0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EMWorks
  • سال تولید : 2017

توضیحات

HFWorks نرم‌افزاری عالی برای شبیه‌سازی آنتن، امواج رادیویی، میکروویو، ریزموجها، مدارهای الکتریکی و الکترونیکی فرکانس پایین و بالا است. این برنامه ترکیبی از قدرت، دقت و سادگی است. HFWorks به صورت کامل با برنامه‌های سالیدورک و Ansis SpaceClaim یکپارچه میشود و طراحی و آنالیز این نوع مدارها را امکان‌پذیر میکند. تولید کننده برنامه تمام تلاش خود را صرف فراهم آوردن محیطی ساده نموده تا مهندسان برق و الکترونیک به جای درگیر شدن با CAD بتوانند به صورت مستقیم روی طراحی مدار تمرکز کنند. این برنامه توانمندی بالای سالیدورک در حوزه CAD را با روش اجزاء محدود ترکیب کرده و روشی آسان و دلنشین برای طراحی و شبیه‌سازی انواع مدارها الکتریکی و اکترونیکی فراهم نموده است.

تمامی مراحل طراحی مدل، شبیه‌سازی و بهینه‌سازی مدارهای الکترومناطیسی در محیط سالیدورک انجام شده و شما هیچ نیازی به استفاده از ابزارهای جانبی برای این کار نخواهید داشت. این نرم‌افزار ابزارهای مختلفی برای حل مسائل مختلف در حوزه امواج الکترومغناطیس، فیزیک میدان، انتشار، توزیع و تداخل امواج، مسائل مربوط به یکپارچگی و سلامت سیگنال، فرکانس‌های رادیویی و فراتر از آن دارا میباشد. در این برنامه از روش المان محدود و تکنولوژی مش برای محاسبه در دو حوزه آنتن و مدارهای پارمتریک استفاده میشود. شما میتوانید انواع محاسبات در حوزه میدان‌های الکتریکی و مغناطیسی، انرژی الکترومغناطیسی، هدایت امواج، افزایش قدرت سیگنال، نسبت محوری، میزان بهره و امپدانس مدار و نسبت موج ایستاده و غیره را به راحتی انجام دهید.

امکانات و ویژگیهای HFWorks:
طراحی مدل‌های پیچیده سه بعدی در کمترین زمان ممکن
امکان وارد کردن طیف گسترده‌ای از فایل‌های CAD
ساخت سریع نقشه مهندسی و فایلهای CAM آماده برای اشتراک با مهندسان مکانیک
یکپارچگی کامل با سالیدورک و انیس اسپس‌کلیم
آنالیز بر مبنای روشهای پارامتریک
انجام محاسبات مختلف در حوزه مخابرات و موج
محاسبات ریاضی در حوزه امواج الکترومغناطیسی
آنالیز آنتن و منابع
و …

Description

HFWorks is an antenna and electromagnetic simulation software for RF, Microwave, mm-wave, and high frequency and high speed electrical and electronics devices and circuits. HFWorks solves electromagnetic radiation, electromagnetic waves, electromagnetic propagation, electromagnetic interference (EMI), electromagnetic compatibility (EMC), and signal integrity (SI) problems for RF/MW frequencies and beyond. It uses state-of-the-art finite element solvers and meshing technologies to compute both fields, antenna, and circuit parameters. Field parameters include near and far electromagnetic fields and waves such as electric field, magnetic field, and electromagnetic energy. Antenna parameters include antenna pattern, antenna gain, antenna directivity, axial ratio, and antenna efficiency. Circuit parameters include scattering parameters, impedance, and VSWR.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری