Password Depot 10.5.3.0

Password Depot 10.5.3.0

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت پسوردها در ویندوز
  • نسخه :Version 10.5.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AceBIT
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ابزای قدرتمند جهت حفاظت از پسوردهای محرمانه و مهم از دسترسی خارجی می باشد.به وسیله این نرم افزار می توانید به راحتی بر روی پوشه های شخصی خود رمز بگذارید. این نرم افزار از الگوریتم ها امنیتی بسیار حرفه ای استفاده می کند که در نوع خود بی نظیر است.
این نرم افزار کلیه اطلاعات ورودی را ( پسورد ها و ... ) به صورت دوبل رمزگذاری می کند تا کشف رمز مشکل تر و غیر ممکن شود. این نرم افزار شامل ابزاری برای ساخت پسورد هست و می توانید به کمک آن پسوردهایی غیر قابل حدس زدن یا کرک شدن ( به روش دیکشنری و ... ) بسازید و مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال پسوردی شبیه "sweetheart" یا "John" در عرض چند دقیقه یا ساعت کشف می شود اما کشف رمز اطلاعاتی که از پسوردی شبیه به "g\/:1bmV5T$x_sb}8T4@CN\A:yCwe-k)mUpHiJu:0md7p@<i?" استفاده می کنند و با کمک یک کامپیوتر با پردازنده 1-GHz-Pentium چیزی نزدیک به 307 سال طول می کشد.

Description

Password Depot is a powerful and very user-friendly password manager which helps to organize all of your passwords but also, for instance, information from your credit cards or software licenses. The software provides security for your passwords in three respects: It safely stores your passwords, guarantees you a secure data use and helps you to have secure passwords. However, Password Depot does not only guarantee security: It also stand for convenient use, high customizability, marked flexibility in interaction with other devices and, last but not last, extreme functional versatility. From now on you will need to remember only one single password the password which you use to open Password Depot. Your passwords are protected from external access to the best possible extent due to double encryption with AES (Rijndael 256).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری