PolySmoother 2.1.0

PolySmoother 2.1.0

  • کاربرد : پلاگین مدیریت Smoothing Groups در تری دی مکس
  • نسخه :Version 2.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Polymaker
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار smoothing یک از قابلیت های خاص و ویزه نرم افزار تری دی مکس برای نرم کردن یا تیز کردن لبه های بین چند ضلعی ها می باشد و با بکارگیری از smoothing group ها یا گروهای هموار سازی می توانیم تعیین نماییم که هر کدام از face های ما در کدام گروه هموار سازی قرار گیرد. PolySmoother یک ابزار برای کار با گروههای Smoothing است.پلاگین رد کنار 1 مگابایتی خود به خوبی به کاربر اجازه می دهد که تمامی نیازهای خود را برای می دهد تا شما گروه مدل های صاف کردن با رنگ های مختلف، انتخاب، اصلاح و بهینه سازی آنها را در راه آسان و سریع است. همچنین ویژگی هایی برای پیش نمایش نوارهای سخت، مشترک و باز دارد تا آنها را سریع شناسایی کند. 3ds Max از گروههای Smoothing برای ایجاد لبه های سخت / نرم افزاری بین چند ضلعی، با تقسیم / ترکیب عادی ها استفاده می کند. هنگامی که چند ضلعی های همسایه یک گروه Smoothing را به اشتراک نمی گذارند، این موضوع باعث ایجاد سختی بین آنها می شود.

Description

PolyTools3D has released PolySmoother 2.1.0, is a professional tool to efficiently work with Smoothing Groups. It allows you to visualize and manage the Smoothing Groups in a quick and easy way.You can set Hard and Soft edges, select edges by convexity, copy, paste, modify and optimize Smoothing Groups, as well as convert them from and to UV mapping, among many other features.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری