SprutCAM 9.0

SprutCAM 9.0

  • 2.6 (5 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی مسیر چند منظوره و چند محوره
  • نسخه :Version 9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SprutCAM
  • سال تولید : 2017

توضیحات

SprutCAM یک بسته نرم افزاری قدرتمند CAM سه بعدی برای طراحی مسیر چند منظوره و چند محوره است که با قیمت مناسب و با بیش از ۳۰ استراتژی ماشینکاری منحصر به فرد, پشتیبانی از برنامه ۴ محوره, شبیه سازی مسیر پیشرفته و موارد دیگر مقرون به صرفه می باشد. SprutCAM به شما توانایی برنامه نویسی را می دهد تا پتانسیل کامل تولیدی PCNC خود را درک کنید. SprutCAM برای PCNC نرم افزاری بسیار قدرتمند برنامه نویسی در دسترس می باشد که نسبت به بسته های قابل مقایسه CAM در بازار ارزانتر است. Tormach یک توزیع کننده کاملا مجاز SprutCAM است و به شما کمک می کند بیشتر از سرمایه گذاری CAM خود استفاده کنید

ویژگی و امکانات SprutCAM :
فهرست بندی و برنامه نویسی چهار محوره : SprutCAM می تواند مسیرهای ابزار برای هر دو فهرست بندی و برنامه نویسی چهار محوره را تولید کند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه های پیچیده ای را برای برنامه های کاربردی مانند کلید های اصلی, چرخ دنده های دنده ای و چرخ دنده های ۳۶۰ درجه بدون نیاز به چرخاندن و نصب دوباره قطعات ایجاد کنید.
ماشین تراش : همراه با SprutCAM یک ماژول ماشین تراش قدرتمند برای برنامه نویسی برنامه های روانکاری, اتمام, تقسیم, روبروی, حفاری, ریختن و عملیات حفاری است.
تعریف ابزار برش پارامتریک : این نرم افزار از ۱۵ اشکال هندسی مختلف ابزار برش پشتیبانی می کند, هر کدام با لیست خاصی از پارامترها کاملا قابل تنظیم هستند.
گزینه های سفارشی طراحی : SprutCAM شامل تعدادی از استراتژی های برنامه نویسی پیشرفته است. این استراتژی ها شامل نمونه سازی هدایت داخلی / هدایت خارجی برای ورود و خروج ابزار, گزینه های متعدد چرخش ابزار, ماشینکاری اسپیلت, رمپینگ, هموار کردن گوشه در داخل و خارج و غیره می باشد.

Description

SPRUT Technology has presented SprutCAM 9.0. This new generation system works directly with the imported CAD data of the initial model (including NURBS-representation) without any preliminary approximation or triangulation, and automatically calculates and develops a very efficient toolpath for machining the model, which can be graphically simulated to allow the user to see any potential problems with the type of machining parameters chosen.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • جاسم
    (13:07)   1402/12/20
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    کس ننتون با این سایتتون
  • احسان
    (10:13)   1402/2/21
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    با سلام
    هر دو لینک دانلود مشکل دارند
  • میثم م
    (16:34)   1397/2/9
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام
    لطفا فیل دانلود کرک به تنهایی را هم قرار دهید

بارگزاری