Allegorithmic Substance Designer 2017 2.2.687 x64

Allegorithmic Substance Designer 2017 2.2.687 x64

  • کاربرد : نرم افزار ساخت تکسچر
  • نسخه :Version 2017 2.2.687
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Allegorithmic
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت تکسچرها است. یکی از مواد لازم در طراحی بازی های رایانه ای و یا فیلم های انیمیشن استفاده از تکسچرها است. با توجه به نوع بازی و انیمیشن در داخل آن تکسچرهای مختلفی مانند زمین خاکی، دیوارهای سنگی، سرامیک، پوشش چوبی، شن، آسفالت و … وجود دارد. بخش مهمی از واقع گرایانه بودن یک بازی رایانه ای همین تکسچرها هستند. این نرم افزار جزء معدود برنامه هایی است که فقط و فقط مختص ساخت تکسچر ارائه شده است.

این برنامه امکان طراحی تکسچرها در یک محیط خطی یا غیر خطی، چند کاناله، در نمای سه بعدی و … را دارد. این برنامه یک ادیتور پیشرفته برای ساخت تکسچرهای وکتور دارد که انعطاف پذیری بالایی در طراحی دارد. توسط قابلیتهای داخلی این نرم افزار امکان اضافه کردن انواع نویزهای طبیعی به تکسچرهای طراحی شده وجود دارد. این نویزها هستند که باعث طبیعی دیده شدن تکسچر میشوند. در غیر این صورت خروجی کار به شدت مصنوعی و غیر قابل قبول به نظر خواهد رسید.

برنامه در این قسمت قابلیتهای مختلفی ارائه کرده است تا بتوانید با دست باز هر نوع نویز سفارشی را بر روی تکسچر یا بخشهایی از آن اعمال کنید. معمولا در ساخت تکسچرها به نتایج میانی میرسیم که به عنوان منابع برای سایر مراحل نگه داری میکنیم، این برنامه یک بخش مناسب برای مدیریت منابع در نظر گرفته است که از طریق آن به تمامی منابع دسترسی خواهیم داشت و در هر مرحله از طراحی میتوانیم از منابع قبلی استفاده کنیم. یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار تطبیق پذیری خودکار تکسچر بر اساس مش میباشد، در واقع ساختار مش به هر صورتی باشد تکسچر به صورت هوشمند وضعیت خود را با آن تطبیق میدهد. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست برای این قسمت به نرم افزارهای مجزایی مراجعه کنید. این موضوع باعث صرفه جوی زمانی زیادی خواهد شد.

Description

Substance Designer is a node-based texture compositing tool that allows you to create Substance files or bitmap textures. You can use it to texture assets and also bake model information (ex: normal, displacement, curvature etc.). It contains a wide library of tools, materials and procedural effects to help you achieve your goals in a fully non-destructive workflow.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری