Futuremark VRMark Professional 1.2.1664 x64

Futuremark VRMark Professional 1.2.1664 x64

  • کاربرد : نرم افزار تست و اندازه گیری قدرت گرافیکی و پردازشی سیستم
  • نسخه :Version 1.2.1664
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : VRMark
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با توجه به تعداد بسیار زیاد بازی های ویدئویی موجود در بازار و سخت افزارهای مختلف مورد نیاز آن ها، ابزارهای سنجش سخت افزار بسیاری بر روی اینترنت وجود دارد که می توانید از آن ها برای تشخیص قدرت سیستم خود استفاده کنید. نرم افزار 3DMark شامل تمامی مواردی است که شما برای تست و محک سخت افزار خود بدان نیاز دارید. این نرم افزار یکی از بهترین گزینه ها برای تشخیص قدرت کارت گرافیک سیستم شماست. این نرم افزار با رندر کردن انیمیشن های مختلف بر روی کارت گرافیک شما، آن را تست کرده و به آن امتیاز می دهد. امتیاز 3Dmark امتیازی است که طبق آن قابلیت و ظرفیت سیستم شما برای اجرای بازی های روز سنجیده شده است. این امتیاز بر اساس تست کردن جامع CPU و قدرت کارت گرافیک می باشد که در نهایت پس از پایان مراحل تست این امتیاز در اختیار شما قرار می گیرد. در پایان شما می توانید امتیاز خود را با ملیون ها کاربر دیگر مقایسه نمایید و بفهمید که با چه تغییراتی می توانید سیستم خود را ارتقاء دهید. این نرم افزار یک ابزارعالی برای سنجش کارایی gaming رایانه ی شما است. نسخه ی جدید این نرم افزار با DirectX 11 انطباق کامل یافته است. هر دو دسته کاربران مبتدی و حرفه ای می توانند از این نرم افزار به خوبی استفاده کنند. 3DMark محصول قدرتمندی از شرکت Futuremark می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Futuremark 3DMark:
- بهترین ابزار برای تشخیص قدرت کارت گرافیک سیستم
- انجام 4 تست گرافیکی
- انجام تست فیزیکی
- انجام تست ترکیبی
- بهترین راه برای تست به طور مداوم و قابل اعتماد
- منطبق با آخرین نسخه ی دایرکت اکس 11
- فوق العاده هوشمند و سریع در تشخصی و اقتباس
- ابزار تست کارت گرافیک از نظر نمایش تصویر با گرافیک بالا
- یک ابزارعالی برای سنجش کارایی gaming رایانه ی شما
- قابل استفاده برای هر دو دسته کاربران مبتدی و حرفه ای
- امکان جستجو و مقایسه نتایج به دست آمده به صورت آنلاین
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

The performance requirements for VR games are much higher than for typical PC games. So if you're thinking about buying an HTC Vive or an Oculus Rift, wouldn't you like to know that your PC is ready for VR? VRMark includes two VR benchmark tests that run on your monitor, no headset required, or on a connected HMD. At the end of each test, you'll see whether your PC is VR ready, and if not, how far it falls short.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری