Mentor Graphics Xpedition Enterprise VX.2.2 Update 5 x86

Mentor Graphics Xpedition Enterprise VX.2.2 Update 5 x86

  • کاربرد : قدرتمندترین نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی
  • نسخه :Version VX.2.2 Update 5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : CrowdCompass by Cvent
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بدون شک معروف‌ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار شرکت Mentor Graphics است؛ این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی و شبیه سازی مدارهای الکتریکی و PCB ها می‌باشد. این نرم افزار امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای به مهندسین الکترونیک می‌دهد تا بتوانند در زمانی کوتاه PCB هایی دقیق طراحی کنند. این نرم افزار با قابلیت‌های طراحی و شبیه سازی سه بعدی دست مهندسین را در انواع تغییرات باز می‌گذارد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند به طور دقیق مدارات خود را طراحی و تست کنند.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به طرح بندی مدارات بسیار پیچیده اشاره کرد؛ این نرم افزار قادر است تا پیچیده‌ترین مدارات را طرح بندی کرده و مسیر یابی صحیح را در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار همچنین قابلیت‌هایی برای مدیریت داده‌ها، کتابخانه‌ها و طراحی‌های WIP دارد.

امروزه از این نرم افزار در شرکت‌های بسیار بزرگ برای طراحی Board های جدید استفاده می‌شود و به دلیل سادگی کار با نرم افزار و امکانات فوق العاده‌ی آن کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده است. طبق گفته‌ی شرکت استفاده از این نرم افزار در صنعت نسبت به سایر نرم افزارها می‌تواند تا 80% در زمان صرفه جویی کرده و 40% راندمان تولید را افزایش دهد.

علاوه بر نرم افزار اصلی، دو بسته جداگانه این نرم افزار نیز قرار داده شده است؛ بسته اول که Xpedition Enterprise Flow Product Documents نام دارد، شامل تمامی اسناد و راهنماهای طراحی می‌شود که نصب آن بر روی نرم افزار بسیار پیشنهاد می‌شود، این بسته امکانات نرم افزار را افزایش داده و قابلیت‌های طراحی نرم افزار را بالا می‌برد و امکان طرح مدارات پیچیده‌تر فرآهم می‌شود.

بسته دوم Mentor 3D Library نام دارد که این بسته امکانات سه بعدی را به نرم افزار اضافه می‌کند و بعد از نصب آن می‌توان طراحی‌ها و شبیه سازی‌های مربوطه را کاملاً به صورت سه بعدی و Real-time انجام داد، این بسته همچنین قابلیت هنگام سازی با سایر نرم افزارهای سه بعدی را داشته و در صنعت برای مرحله تولید قطعات بسیار کاربرد دارد.

Mentor 3D Library تحت پایگاه داده PostgreSQL Server کار می‌کند و کار کردن با آن نیاز به دانش فنی بالایی دارد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Xpedition Enterprise:
- طراحی دو بعدی و سه بعدی مدارات الکتریکی
- شبیه سازی پیشرفته PCB
- طرح بندی مدارات PCB
- مسیر یابی مدارات بسیار پیچیده
- مدیریت داده و طراحی‌های WIP
- صرفه جویی در زمان طراحی و تست بوردهای الکتریکی
- کاهش میزان خطا در فاز طراحی و تولید
- افزایش راندمان تولید

Description

Xpedition? Enterprise from Mentor Graphics is the industry's most innovative PCB design flow, providing integration from system design definition to manufacturing execution. Its unique, patented technologies can reduce design cycles by 50 percent or more while significantly improving overall quality and resource efficiency.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری